نخستین دستگیری از سریال بازداشت کارکنان شهرداری بناب به اتهام تبانی و اخذ رشوه حدود دو ماه پیش اتفاق افتاد و بر همین مبنا منابع آگاه از احتمال تداوم این دستگیری ها به دلیل گستردگی دامنه آن خبر داده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز نیز درهمین راستا چهارشنبه هفته گذشته از دستگیری شهردار و 17 نفر از کارکنان شهرداری و همچنین پیمانکاران ساختمانی به اتهام ارتشاء و اختلاس خبر داده و گفته بود پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده و روند تحقیقات ادامه دارد.

موسی خلیل اللهی افزوده بود: بررسی ها و تحقیقات انجام شده حکایت از این دارد که 18 نفر تاکنون در این پرونده مرتکب جرم Crime شده اند که از این تعداد سه نفر پیمانکار، یک نفر عضو شورای اسلامی شهر بناب و بقیه از کارکنان شهرداری از جمله شهردار این شهر هستند که اتهام آن ها ارتشاء است.

این گزارش می افزاید، بر اساس اخبار موثق دستگاه قضایی حکم جلب ده نفر از شهروندان را در ارتباط با این پرونده صادر کرده است ولی تا آخرین لحظه مخابره این خبر هنوز از تعداد دستگیر شدگان نهایی اطلاعاتی در دست نیست.

با دستگیری این 10 نفر تعداد دستگیر شدگان تاکنون در ارتباط با این پرونده به 28 نفر افزایش یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟