فیلم اعتراف تبهکارانی که تحت هدایت یک زن بودند
حجم ویدیو: 25.37M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس آگاهی شهر رباط کریم در برابر پرونده های سرقت داخل خودرو، خانه و موتور سیکلت در شهر رباط کریم و پرند قرار گرفتند و تیمی از ماموران به دستور سرهنگ پاشاکی فرمانده انتظامی شهر رباط کریم وارد عمل شدند.

کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند اعضای 2 باند حرفه ای را که در شهر پرند جولان می دادند را شناسایی کنند و با ردزنی مخفیگاه این دزدان ماموران موفق به دستگیری 8 سارق حرفه ای شدند.

تیم پلیسی در بررسی مخفیگاه 5 متهم که در سرقت های داخل خودرو و موتور سیکلت فعالیت داشتند اموال سرقتی و 5 خودرو و 2 موتور سیکلت سرقتی به دست آوردند.

ماموران در تحقیقات از متهمان پی بردند که یکی از باندها که از خانه های شهر پرند سرقت می کردند که از سوی زن جوانی هدایت می شود که این وی نیز دستگیر شد.

امیر یکی از متهمان سابقه دار در اعترافاتش گفت: حدود یک سال است که این باند را تشکیل دادیم و به خاطر اعتیادم دست به سرقت از خانه های شهر پرند می زدیم.

رضا نیز گفت: قبل از سرقت رییس باند که زن جوانی است با زاغ زنی خانه ها پس از اطمینان دستور سرقت را صادر می کرد که ما با استفاده از دیلم اقدام به تخریب درهای می کردیم و پس از سرقت اموال دزدیده شده را در اختیار زن جوان قرار می دادیم که او با فروش آنها سهم ما را می داد.

حمید که در باند سارقان موتور سیکلت و وسایل داخل خودرو فعالیت دارد گفت: مکانیک هستم و به خاطر اعتیادم دست به دزدی theft می زدم.

سرهنگ پاشاکی در راستای این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت ها در شهر پرند تیمی از ماموران پلیس آگاهی رباط کریم وارد عمل شدند و با تلاش های شبانه و روزی موفق به شناسایی متهمان شدند.

وی افزود: 8 سارق که در 2 باند فعالیت داشتند در عملیات های پلیسی دستگیر شدند و ارزش مالی این سرقت ها یک میلیارد و 221 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهر رباط کریم در پایان گفت: با دستگیری این 2 باند که در زمینه های سرقت داخل خانه و سرقت موتور و داخل خودرو فعالیت داشتند امنیت را به شهر  رباط کریم وپرند برگشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟