به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت یک ظهر 19 آذر ماه سال جاری را نشان می داد که ماموران کلانتری 134 شهرک غرب از ماجرای مرگ مرموز پسر جوانی در برج کوهستان منطقه سعادت آباد با خبر شدند.

ماموران با حضور در خانه مجردی پسر جوان با جسد وی روی تخت خوابش روبرو شدند و این در حالی بود که بینی اش خونریزی کرده بود.

در این مرحله تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 و تیمی از کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

کارآگاهان در گام نخست دوست قربانی جنایت Crime را که با پلیس تماس گرفته بود هدف تحقیق قرار دادند و گفت: شاهین به خاطر اختلافی که با خانواده اش داشت به صورت مجردی در اینجا زندگی می کرد و من نیز کلید خانه اش را داشتم و ظهر برای شاهین مواد غذایی خریدم تا به خانه اش ببرم.

وی افزود: هر چه زنگ خانه را زدم شاهین در را برایم باز نکرد، نگران شده بودم به همین خاطر با کلیدی که همراهم بود اقدام به باز کردن در خانه کردم و زمانیکه وارد شدم با جسد شاهین روی تخت خوابش روبرو شدم.

تیم پزشکی قانونی در محل نیز پس از بررسی های ابتدایی اعلام کردند که شاهین هدف گلوله مرگباری از ناحیه سر قرار گرفته است.

تحقیقات در محل جنایت نشان از آن داشت که عامل جنایت 2 گلوله با اسلحه شاه کش تیراندازی کرده که یکی از آنها به شقیقه سمت راست شاهین اصابت کرده است.

کارآگاهان در ادامه پی بردند که ساعت یک بامداد جمعه از خانه شاهین صدایی به گوش رسیده اما کسی احتمال تیراندازی در این برج را نداده است.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی در این مرحله دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل جنایت و افشای راز تیراندازی مرگبار وارد عمل شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟