عروس جوان در پرونده  اسیدپاشی به خواهرش ادعای عجیبی کرد+عکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 9 صبح دوشنبه 24 آبانماه سال جاری را نشان می داد که ماموران کلانتری 156 افسریه در جریان اسیدپاشی 2 زن در خیابان 30 متری افسریه قرار گرفتند و خیلی زود تیم های پلیسی در محل حاضر شدند.

دختر 30 ساله به نام فاطمه در حالی که می سوخت وقتی سوار بر خودروی آمبولانس شد زیر لب می گفت که عروسشان باعث این اسیدپاشی شده است و این در حالی بود که الهام 30 ساله که از ناحیه پا قربانی اسیدپاشی قرار گرفته بود ادعا داشت که مرد غریبه ای دست به این اسیدپاشی زده است.

در این مرحله عروس خانواده و خواهرشوهرش به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند و فاطمه که از ناحیه دست و صورت دچار 25 درصد سوختگی شده بود در بخش ICU بیمارستان تحت نظر قرار گرفت و الهام که از ناحیه پا 35 درصد سوخته بود به اتاق عمل منتقل شد و اقدامات پزشکی برای درمان آنها صورت گرفت.

تحقیقات پلیسی در گام نخست نشان از آن داشت که الهام در گذشته به خاطر حسادت به خواهرشوهرش با او اختلاف داشته و صبح روز حادثه Incident قصد خفه کردن فاطمه را داشته که وی در برابر عروسشان مقاومت می کند و الهام برای پایان دادن به این حسادت زنانه اقدام به اسید پاشی روی فاطمه کرده است.

این اعترافات که از سوی خواهرشوهر جوان به دست پلیس Police رسیده بود در حالی هدف تحقیق قرار گرفت که عروس خانواده ادعای عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد و گفت: ما در خانه بودیم که مردی غریبه وارد خانه شد و روی ما اسید پاشید.

تحقیقات از الهام در حالی ادامه داشت که همسایه طبقه اول خانه الهام ادعا کرده بود که روز حادثه وقتی صدای جیغ و سوختم سوختم را شنیدم در کمتر از 30 ثانیه از خانه خارج شدم و اگر کسی می خواست از ساختمان خارج شود باید از جلوی در خانه ما عبور می کرد اما هیچ کس از ساختمان خارج نشد و در پشت بام نیز قفل داشت و بسته بود.

photo_2016-12-04_18-02-21

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه صبح امروز- یکشنبه 14 آذرماه – الهام برای افشاگری راز این اسیدپاشی مرموز پیش روی بازپرس ایلخانی در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

الهام 30 ساله گفت: من و خواهرم شوهرم هیچ اختلافی با هم نداشتیم و او را مثل خواهر خودم دوست دارم و شب قبل از حادثه از او خواستم تا به خانه ام بیاید تا صبح وقتی در خانه نیستم از بچه 9 ماهه ام مراقبت کند.

وی افزود: صبح قصد داشتم پسر 3 ساله ام را به مرکز بهداشت ببرم و اگر قصد اسید پاشی داشتم هیچ وقت فرزندم را کنار فاطمه نمی خواباندم چون احتمال اینکه روی بچه ام نیز اسید بریزد بود و اسید پاشی را مردی غریبه ای انجام داده است.

عروس جوان درباره روز حادثه گفت: صبح بعد از اینکه همسرم به سرکار رفت زنگ خانه به صدا در آمد و چون آیفون خراب بود و صدا شنیده نمی شد احتمال می دادم که از همسایه ها زنگ زده اند و پس از بازکردن در به دستشویی رفتم و در آنجا بودم که ناگهان صدای جیغ فاطمه را شنیدم.

photo_2016-12-04_16-49-37

با عجله از دستشویی بیرون آمدم که دیدم مردی با لباس سرهمی و کاپشن و در حالی که کلاه به سر داشت روی فاطمه اسید پاشیده و وقتی خواستم به کمک خواهرشوهرم بروم مرا به عقب هل داد و روی پاهایم اسید ریخت که در این مرحله از شدت سوختگی با فاطمه به راه پله ها رفتیم و شروع به جیغ و فریاد کردیم که مرد غریبه لباس هایش را در خانه در آورد و با لباسی که زیر لباس سرهمی به تن داشت پا به فرار Escape گذاشت.

این ادعاها در حالی بود که فاطمه در تحقیقات گذشته درباره لباس های داخل خانه ادعا کرده بود که آنها برای برادرش است و برادر جوان نیز در تحقیقات پلیس حرف خواهرش را تایید کرده بود که لباس های کارش را برای شست و سو به خانه آورده است.

افسریه

در ادامه اعترافات بازپرس ایلخانی با توجه به پیدا شدن ظرف اسید داخل خانه وقتی از فاطمه سوال کرد وی ادعا کرد که از ترس اینکه بچه هایم دست به لوله بازکن نزنند آن را داخل سطل زباله گذاشته بودم و مرد اسیدپاش نیز آن را روی من و خواهرشوهرم ریخت.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به اعترافات و داستانسرایی های زن جوان دستور بازداشت موقت الهام را صادر کرد و وی را روانه زندان Prison کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده مرموز در اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟