پسر هنگام اقدام هولناک با خواهر و مادرش دیوانه بود +عکس

به گزارش رکنا، ساعت 9:30 دقیقه شامگاه دهم خرداد ماه امسال مردی در تماس با ماموران کلانتری 147 گلبرگ از ماجرای کشته شدن خواهر و زخمی شدن مادر پیرش خبر داد.

در این مرحله تیمی از ماموران با حضور در صحنه جرم در خیابان آیت منطقه دماوند ابتدا مادر 76 ساله خانواده را به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال دادند و در همین لحظه ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی در قتلگاه خواهر خانواده حاضر شدند.

پسر خانواده که ماجرای جنایت خانوادگی را به ماموران اطلاع داده بود همان ابتدا هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: این ساختمان 3 طبقه خانه پدری ام است که یکی از برادرهایم که شاهرخ 56 ساله است در طبقه دوم و مادرم در طبقه اول ساختمان زندگی می کنند و پدرم نیز در باغی در اطراف تهران جدا از مادرم سکونت دارد.

این مرد ادامه داد: در خانه بودم که خواهرم ناهید از خانه مادرم با من تماس گرفت و ادعا کرد که برادر بزرگمان شاهرخ شروع به پرخاشگری و درگیری با آنها کرده و از من خواست تا به کمکشان بروم، خیلی زود به خانه مادرم رسیدم اما کسی در را باز نکرد و مجبور شدم با کلیدی که همراهم بود در را باز کنم اما وقتی وارد خانه شدم خبری از شاهرخ نبود و مادر و خواهرم غرق خون روی زمین بودند که از پلیس و امدادگران اورژانس برای نجات اعضای خانواده ام کمک خواستم که با حضور تیم پزشکی متوجه مرگ خواهرم شدم.

مادر میانسال نیز که به سختی روی تخت بیمارستان حرف می زد به ماموران گفت: پسرم شاهرخ مشکل اعصاب و روان دارد و ساعت 20 بود که شروع به دعوا با من کرد که به دخترم ناهید زنگ زدم تا برای آرام کردن برادرش به خانه مان بیاید و ناهید نیز پس از حضور در خانه وقتی دید برادرش قابل کنترل نیست با برادر دیگرش تماس گرفت که در همان لحظه شاهرخ با چاقو به سمت من و ناهید حمله کرد و سپس پا به فرار گذاشت.

تجسس های پلیسی به دستور بازپرس ویژه قتل آغاز شد و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی صبح روز 11 خرداد ماه شاهرخ را در اطراف تهران دستگیر کردند.

شاهرخ 56 ساله که تا کلاس اول دبیرستان درس خوانده در اعترافات ابتدایی در حالی که ادعا می کرد دوست داشتم کارگردان فیلم های مستهجن شوم به بازپرس پرونده گفت: بعد از 11 سال زندگی با وجود یک فرزند پسر در سال 81 از همسرم جدا شدم و از آن زمان در طبقه دوم خانه مادرم زندگی می کنم.

وی افزود: روزی 4 قرص اعصاب می خورم تا آرام شوم اما روز حادثه قرص هایم را نخورده بودم که ناگهان صدای تلفن خانه به صدا در آمد و قتی خودم را به تلفن طبقه اول رساندم از مادرم خواستم گوشی را به من بدهد چون منتظر تلفن بودم که یک لحظه عصبانی شدم و ضربه ای به صورت مادرم زدم که روی زمین افتاد.

پسر خانواده افزود: به طبقه دوم بازگشتم که مادرم با ناهید تماس گرفت تا به خانه ما بیاید و می گفت که من دیوانه او را داغون کرده ام که پس از نیم ساعت خواهرم ناهید به خانه آمد و در طبقه اول ساختمان بین من و خواهرم درگیری لفظی صورت گرفت که به خانه خودم رفتم و چاقویی را که از قبل برای خودکشی خودم خریده بودم برداشتم.

شاهرخ گفت: در این میان ناهید با برادر دیگرم تماس گرفت تا به خانه ما بیاید و مشکل مرا حل کند که در این زمان به طبقه اول بازگشتم و ابتدا با چاقو 3 ضربه به خواهرم زدم و سپس یک ضربه به مادرم زدم و از خانه خارج شدم.

در این مرحله بازپرس پرونده با توجه به روحیات و صحبت های پسر خواهرکش دستور داد تا وی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار داد تا سلامت روحی و روانی وی مورد بررسی قرار گیرد.

بنا به این گزارش، با گذشت 6 ماه ، کمیسیون روانپزشکی پزشکی قانونی جنون متهم را در زمان قتل خواهرش مورد تایید قرار داد که همین منجر به صدور حکم بازداشت متهم شد و شاهرخ برای درمان در بیمارستان روانی تحت نظر پزشکان قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 230784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟