شگرد عجیب نوچه های رییس باند خانوادگی برای اثبات بی گناهی این دزد/پلیس آبادان فاش کرد

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police آبادان در جریان سرقت Stealing از چند کارمند بازنشسته پالایشگاه نفت قرار گرفتند که در آن دزدان با طراحی سناریویی پس از خارج شدن طعمه هایشان از بانک اقدام به سرقت حقوق این افراد می کردند.

در این مرحله ماموران به بررسی دوربین مداربسته جلوی بانک ها پرداخته و توانستند تصویر یکی از متهمان سابقه دار که برادرش نیز ماه گذشته از سوی ماموران دستگیر شده بود را شناسایی کنند.

تیم پلیسی در ادامه موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شهر خرمشهر شدند اما وقتی برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند به درهای بسته خوردند و مشخص شد که دزدان مخفیگاهشان را تغییر داده اند.

ماموران در گام بعدی تصویر یکی از متهمان را که از دوربین مداربسته بانک به دست آورده بودند را در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار دادند و با این احتمال که دزدان در زمان واریز پول حقوق کارمندان بازنشسته برای اجرای نقشه شان دست به کار می شوند روز پنج شنبه 20 آبانماه در چند تیم عملیاتی به صورت نامحسوس در جلوی بانک ها به کمین نشستند.

عقربه ها ساعت 10 صبح را نشان می داد که خودروی پژو 405 با شیشه های دودی وارد خیابان امیری شد و ماموران که به این خودرو مشکوک شده بودند شماره پلاکش را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد که پلاک خودروی پژو متعلق به خودروی پرایدی است که 3 ماه قبل در شهر اهواز به سرقت رفته است.

همین کافی بود تا ماموران کلانتری 16 آبادان خودروی مشکوک را تحت نظر قرار دهند که در این صحنه خودروی پژو در کنار مرد میانسالی که از بانک خارج شده بود توقف کرد و دزدان در چشم بهم زدنی اقدام به قاپیدن کیف دستی وی کرده و با سرعت پا به فرار Escape گذاشتند.

بدین ترتیب تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و ماموران وقتی دیدند دزدان سعی بر فرار با حرکات مارپیچ و خطرناک دارند اقدام به تیراندازی کردند که موفق شدند خودروی دزدان را در خیابان شهید منتظری متوقف کنند.

در این مرحله یکی از دزدان با 3 میلیون پول سرقتی از خودرو پیاده شد و پا به فرار گذاشت اما راننده جوان که سعی داشت همراه همدستش از دست ماموران فرار کند در عملیات غافلگیرانه پلیس زمینگیر شد.

جلال 24 ساله که بارها به اتهام سرقت دستگیر شده است به ماموران گفت: از چندی پیش همراه برادرها و پسرعموهایم برای سرقت نقشه ای را طراحی کردیم و آن را به اجرا رساندیم.

وی افزود: با کمین جلوی بانک ها طعمه هایمان را شناسایی می کردیم و با چاقو لاستیک خودروهای طعمه ها مان را پاره می کردیم و زمانیکه آنها برای تعویض لاستیک خودرویشان دست به کار می شدند اقدام به سرقت پول های آنها می کردیم.

جلال گفت: با اطلاع از روز واریز پول حقوق بازنشستگان برای سرقت هایمان به جلوی بانک ها درکمین می نشستیم و ماه گذشته با وجود اینکه یکی از برادرانمان دستگیر شده بود می دانستیم که پلیس در تعقیبمان است به همین خاطر مخفیگاه هایمان را تغییر می دادیم و با ادامه سرقتها سعی داشتیم برادرمان را در این دزدی theft ها بی گناه معرفی کنیم که خودم نیز دستگیر شدم.

جلال ادامه داد: وقتی ماموران به سمت خودرویم شلیک کردند از ترس اینکه زخمی بشوم خودرو را متوقف کردم که پسر عمویم با پول های سرقتی پا به فرار گذاشت.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر و دستگیری دیگر اعضای این باند خانوادگی دستور داد متهم در اختیار ماموران پلیس آگاهی شهر آبادان قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

علی رنجکش

 

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 229643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟