جزئیات قتل عام شوهر و 3 کودک توسط زن جوان تهرانی +عکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 11 ظهر جمعه 14 آبانماه سال جاری را نشان می داد که سرایدار یک ساختمان در شهرک آزادی جلوی در ایستاده بود که ناگهان یک جاروبرقی از طبقه بالای ساختمان به پایین افتاد و لحظاتی بعد دراور و یک سینما خانواده دیگر از پنجره طبقه سوم به پایین افتاد.

سروصدای زن جوان به گوش می رسید که اهالی محل و سرایدار جوان با دیدن این صحنه به بالکن طبقه سوم نگاه کردند که ناگهان زن جوان با لباس و دست و صورت غرق خون وارد بالکن شد.

IMG_1226

زن جوان سعی داشت خود را با بالای دیوار بالکن بکشاند و دست به خودکشی بزند اما ناموفق بود که خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر و تیم های امدادی در صحنه مرموز در بلوار امام خمینی(ره) شهرک آزادی تهران حاضر شدند.

ماموران به کمک مرد سرایدار به طبقه سوم رفته و موفق به باز کردن در آپارتمان شماره 6 شدند که ابتدا در سالن پذیرایی با جسد غرق خون دختر 10 ساله را روبرو خود دیدند. این درحالی بود که زن جوان با چهره ای بهت زده و در حالی که لباسش غرق خون بود روی مبل نشسته بود و به اتاق خواب خیره شده بود و در گوشه سالن محیا 11 ساله که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود با مرگ دست و پنجه نرم می کرد و اشک می ریخت.

صحنه هولناکی پیش روی ماموران و سرایدار ساختمان قرار داشت اما تلخ ترین صحنه زمانی بود که ماموران داخل اتاق خواب شدند و با جسد پدر و پسر 4 ساله خانواده که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات زیاد چاقو قرار گرفته بودند، روبرو شدند.

همین تراژدی هولناک کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 برای تحقیقات در صحنه جرم حاضر شوند و محیا 11 ساله برای نجات جانش به بیمارستان منتقل شد.

دستبند روی دست مادر خانواده بود که تیم ویژه پای در قتلگاه خانوادگی گذاشت و زن 34 ساله به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد و وی نیز که از نظر روحی آشفته بود و جراحت هایی به خودش وارد کرده بود تحت نظر روانه بیمارستان شد.

در این مرحله خبرنگار رکنا در صحنه هولناک جنایت خانوادگی حاضر شد و سرایدار ساختمان که از نزدیک شاهد همه ماجرا بود به رکنا گفت: پدر این خانواده  محسن 39 ساله بود و این خانواده از یک ماه پیش به این ساختمان اسباب کشی کردند و هنوز کسی شناخت کافی از آنها نداشت که این حادثه تلخ رقم خورد.

وی افزود: جلوی ساختمان بودم که وسایل خانه از طبقه سوم ساختمان به پایین پرت شد و لحظاتی بعد همسر محسن را که روی لباس و دست و صورتش خون زیادی ریخته شده بود به بالکن آمد و قصد خودکشی داشت اما موفق نشد به بالای دیوار بالکن برود که پلیس و آتش نشانان برای نجات او به محل آمدند.

این مرد افزود: وقتی به جلوی در واحد شماره شش رسیدیم هر چه زنگ زدیم بی فایده بود تا اینکه موفق به بازکردن در شدیم. وقتی وارد خانه رفتیم همه وسایل داخل خانه شکسته شده بود و هیچ چیز سرجایش نبود. فاطمه کوچولو غرق خون روی زمین افتاده بود و خواهربزرگترش "محیا" 11 ساله نیز در گوشه سالن و در حالیکه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود اشک می ریخت و ناله می کرد که امدادگران اورژانس برای نجات جانش او را سوار بر آمبولانس به بیمارستان انتقال دادند.

مرد سریدار گفت: مادر بچه ها ساکت روی مبل خشکش زده بود که ماموران داخل اتاق رفتند و با جسد محسن و مازیار که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند روبرو شدند که در ادامه بازپرس جنایی و چند تیم ویژه برای تحقیقات پلیسی وارد خانه شدند و من مجبور به ترک خانه محسن شدم.

این مرد ادامه داد: صحنه دلخراشی بود و شنیدم که زن جوان از چندی پیش متوجه رابطه شوهرش با زن دیگری شده است و از زمانیکه مطلع شده که شوهرش می خواهد برایش هوو بیاورد به همین خاطر زن 34 ساله زمانیکه محسن در خواب بوده با ضربات چاقو او را از پای در آورده و سپس به سراغ بچه هایش رفته است.

وی افزود: مادر خانواده دستگیر شد چون در وضعیت مناسب روحی قرار نداشت و مجروح شده بود همراه ماموران به بیمارستان منتقل شد.

سرایدار ساختمان اظهار کرد: پس از این ماجرا همه اهالی ساختمان تحت تاثیر جنایت از نظر روحی به هم ریختند و همگی خانه هایشان را ترک کردند و پلیس نیز در خانه محسن را پلمپ کرد.

IMG_1230

سرهنگ مکرم، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر به رکنا اظهار کرد: دختر خانواده در بیمارستان به ماموران گفته است که پدر و مادرش از چندی پیش دچار اختلافات شدید شده اند و مادرش دست به قتل خواهر، برادر و پدرش زده است.

بنا به این گزارش، تجسس های تکمیلی در این جنایت خانوادگی در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

IMG_1226

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت دختر جوان داخل ماشین شاسی بلند 2 بچه پولدار تهرانی

هم خوابی زن شوهردار با صاحب سوپر مارکت با شلیک مرگبار به شوهر پایان یافت + عکس

شوهرم درخواست های غیر اخلاقی از من داشت به او اجازه دادم زن دیگری بگیرد اما او ...

وقتی برای سرقت رفته بودم وسوسه شدم و زن جوان را آزار و اذیت کردم+عکس

اقدام شرم آور سرباز معلم با دانش آموز ابتدایی در کرمان+عکس

زن جوان همسرش را روی تخت خواب به آتش کشید

قتل هم اتاقی +عکس

دکمه های مانتوی زن صیغه ای راز یک مرد هولناک را لو داد+عکس

وقتی که مرد فهمید دختر 5 ساله اش از مرد دیگری است / جوانی پیام داد و از ارتباطش با زنم گفت و ...

راز شوم ناپدید شدن 2 دختر در دو روز + عکس

هم خوابی زشت عمه هنگام مستی با برادرزاده 14 ساله + عکس

در برابر هوس بازی های شوهرم با مجید قرار عاشقانه گذاشتم اما ...

5 زن جوان بیوه در دام شیطانی یک مرد 45 ساله

آزار و اذیت دانش آموز در اردوی دانش آموزی+ عکس

واژگونی مرگبار پراید در جاده علویجه اصفهان +تصاویر

زن جوان با شلیک گلوله شوهرش را کشت / او قبل از حادثه خیانت کرده بود

4 میهمان ناخوانده دزد خانه‌های ویلایی رشت بودند+عکس

راز غافلگیری بچه پولدارهای تهرانی در بانک لو رفت

خودکشی پسر 15 ساله تهرانی

پدر ندانسته پسر را به پرتگاه برد

اعتراف‌های هولناک یک جوان آدم خوار + عکس 

بی احترامی به قبور گلزار شهدای +تصاویر

اقدام زشت مستخدم زن با پسربچه‌های مرد پولدار

اقدام شرم آور پلیس با دختر 39 ساله مست+عکس قربانی

این 2 مرد خطرناک را می شناسید ؟ +عکس

آزار و اذیت 2 بچه دبستانی در آشپزخانه مدرسه ای در تهران

پسر فوق لیسانس کش روزنی می کرد

با چاقو دختر جوان را تهدید کردم و او ناچار به تسلیم شدو...

دستمزد یک میلیارد تومانی محمدرضا گلزار از کجامی آید؟ +عکس

 

این بازیگر معروف ایرانی برادر ناتنی گلشیفته و فرزند خوانده بهزاد فراهانی است +عکس

موتورسواری الناز شاکردوست وقتی مرغ و خروس ها را بار زده است! +عکس

واکنش هنرمندان و بازیگران به درگذشت منصور پور حیدری + اینستاپست ها + عکس

هدیه‌های بازیگر زن معروف برای مسافران مترو چه بود؟‌ +عکس

اولین عکس از گریم جالب یک بازیگر در نقش نخست وزیر مشهور +عکس

ترانه علیدوستی و بهناز جعفری به چه بیماری‌هایی مبتلا هستند؟ +عکس

حمید ماهی صفت در جشن تولد 32 سالگی دخترش سارا +عکس

 

کدخبر: 229005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟