انتقام بی شرمانه خواستگار از خانواده دختر جوان

 سرگرد "علی جمالی"  ئیس پلیس فتا انتظامی استان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در شبکه اجتماعی تلگرام توسط فرد یا افرادی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی در کوتاهترین زمان و با بررسی های فنی و تحقیقات لازم توسط این پلیس متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرگرد جمالی تصریح کرد: متهم در اعتراف به بزه خود گفت،شاکی نامزدم بوده و هم اکنون به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده خانواده وی با ازدواج ما مخالف کرده و من نیز به قصد انتقام جویی تعدادی از تصاویر خصوصی وی را که در اختیار داشتم به خاطر تسلیم کردن خود و خانواده اش در برابر خواسته ام که ازدواج بود در تلگرام به اشتراک گذاشتم و اینک از کرده خود پشیمانم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد یادآور شد: کاربران دقت داشته باشند که عکس های شخصی خود را در تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات الکترونیکی نگهداری نکنند .

وی همچنین تأکید کرد: از در اختیار قرار دادن عکس های شخصی به سایر افراد حتی نزدیکان خود اجتناب نمایند چرا که ممکن است افرادی که با شما رابطه کاری یا دوستی دارد موجبات آشنایی و اعتماد را فراهم ساخته و در کوچکترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویرشان کنند.

سرگرد جمالی در پایان گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً ازط طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-084 تماس حاصل نمایند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم مشمئزکننده تنبیه یک نوجوان در کلاس + تصاویر (16+)

دردسر مرگ نوعروس و مهریه 1367 سکه ای او برای داماد

چشمانم را که باز کردم خودم را در شرایط بد و در اتاق خواب پسر خاله ام دیدم / او از همه صحنه ها فیلم گرفته بود

پزشک تبریزی پذیرفته است غذاها نذری نبود / راز نسخه معروف این پزشک که جعلی بود، لو رفت + عکس

کودک 6 ساله با نقاشی اقدام زشت آشپز مهدکودکی در تهران را کشید / این کودک هر روز آزار و اذیت می شد

آزار و اذیت دختر جوان در آلاچیق مزرعه + عکس

 

ادعای جنجالی بازیگر زن معروف علیه فیلمساز سرشناس / آزار و اذیت وقیحانه ای که لو رفت +عکس

سوپراستار زن سینمای ایران در میهمانی خصوصی رستوران محمدرضا گلزار +عکس

عکس یادگاری بازیگران زن معروف ایرانی در دورهمی عاشقانه ! +عکس

 

کدخبر: 228724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟