به گزارش رکنا، روز سوم مهرماه سال جاری خانواده ای با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن پدرشان که یک شکارچی است خبر دادند.

پسر خانواده برای تحقیقات ابتدایی پیش روی بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران گفت: پدرم یک شکارچی است و هر چنند یک بار برای شکار از خانه خارج می شود و در زمان شکار با ما نیز در تماس است اما آخرین بار 31 شهریور بود که برای رفتن به شکار از خانه خارج شد و به یکی از شهرهای اطراف تهران رفت.

وی ادامه داد: به همه دوستان آشنایانی که احتمال می دادیم پدرم با آنها به شکار رفته باشد تماس گرفتیم اما هیچ کس از او اطلاع ندارد و گوشی موبایلش نیز خاموش است.

در این مرحله بازپرس سهرابی دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 11 پلیس Police آگاهی تهران برای ردیابی پدرگمشده وارد عمل شوند.

روز 4 مهرماه بود ماموران در تحقیقات گسترده پی بردند که چندی پیش جسد مردی میانسال در کنار خودروی پارک شده اش  پیدا شده است و در این مرحله خانواده مرد شکارچی برای شناسایی جسد ناشناس به سردخانه پزشکی قانونی رفته و مشخص شد که جسد رها شده همان مرد شکارچی است.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که مرد تهرانی در حالیکه قصد رفتن به جنگل را داشته هدف حمله قرار گرفته و به خاطر ضربات سنگین به سرش کشته شده است و هیچ سرقتی از وی صورت نگرفته است.

بنا به این گزارش، بازپرس سهرابی به دلیل عدم صلاحیت پرونده به خاطر وقوع جرم Crime در شهرهای اطراف تهران پرونده را برای رسیدگی به دادسرای مربوطه ارجاع داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟