به گزارش رکنا، چندی پیش مردی پای در پلیس Police آگاهی تهران گذاشت و از ناپدید شدن دختر 17 ساله اش خبر داد و ادعا کرد که احتمال می دهم پسر جوانی که با دخترم در ارتباط بوده او را ربوده باشد.

بدین ترتیب تیمی ازماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای افشای راز این سناریوی وارد عمل شدند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه پس از چند روز پدر نگران که اهل افغانستان است دوباره به پلیس مراجعه کرد و عنوان کرد که پسر جوان در تماس تلفنی ادعا کرده که دخترم را ربوده است و خواسته تا در قبال آزادی Freedom دخترم باید 3 میلیون تومان به بپردازم.

در این مرحله ماموران پلیس آگاهی با آموزش های ابتدایی به مرد افغان قرار ملاقاتی را برای پرداخت پول به پسر جوان در پارکی در جنوب تهران هماهنگ کردند.

یاسر که نمی دانست محل قرار دریافت پول ها تحت نظر ماموران است پای در پارک گذاشت و زمانیکه برای گرفتن پول پیش روی ماموران قرار گرفت در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شد.

یاسر پس از دستگیری به بازپرس مرشدلو گفت: من آدم ربایی نکردم و دختر مورد علاقه ام با پای خودش به سراغم آمد و چون جایی برای خوابیدن نداشتیم شب ها در پارک می خوابیدیم تا اینکه دختر جوان پیشنهاد داد تا با پدرش تماس بگیرم و درخواست پول کنم که در محل دریافت پول دستگیر شدم.

در ادامه دختر جوان نزد خانواده اش بازگشت و صبح امروز برای تحقیقات پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و به بازپرس پرونده اش گفت: من و یاسر قصد ازدواج داشتیم به همین خاطر خودم تصمیم به فرار Escape از خانه گرفتم و چون جایی برای خوابیدن نداشتیم شبها در پارک می خوابیدیم و چند روز بی خانمانی تصمیم به بازگشت گرفتم که یاسر مخالف بازگشتم به خانه شد تا اینکه تصمیم گرفتیم از پدرم پول بگیریم و نقشه آدم ربایی را مطرح کردم که پسر مورد علاقه ام دستگیر شد و من نیز به خانه بازگشتم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا یاسر برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟