سوگندهای 6شاهد برای بی گناهی متهم یک قتل فجیع+عکس

رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست‌و‌هشتم تیر 91 آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد، پسر 22 ساله‌ای به نام مهدی در جریان درگیری با ضربه‌های قمه کشته شده است.

در تحقیقات از برادر مهدی مشخص شد، پسر 26 ساله‌ای به نام بهزاد و عمویش فاضل 22 ساله با مهدی و برادر وی درگیر شده بودند که در درگیری بهزاد با قمه به گردن و دست مهدی‌ زده و همراه عمویش گریخت. این درگیری بر سر یک انگشتر رخ داده بود. در ادامه بهزاد و عمویش با مراجعه به پلیس Police آگاهی خود را تسلیم کردند. بهزاد در ابتدا منکر قتل Murder شد، اما در ادامه به قتل اعتراف کرد و گفت: در هواخواهی از عمویم وارد این درگیری شدم. مقتول با چاقو به طرفم حمله کرد که او را با قمه زدم.

متهم در ادامه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و در این جلسه بهزاد خود را بی‌گناه دانست و گفت، اعترافاتش تحت‌فشار بازجویی بوده است و فقط یک ضربه به دست مقتول وارد کرده بود. با وجود این قضات حکم به قصاص او دادند.

با گذشت چهار سال از این قتل، متهم با معرفی شاهدانی برای بی‌گناهی خود، درخواست اعاده دادرسی داد که دیوان‌عالی کشور با آن موافقت کرد و دیروز به این پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.

بهزاد در این جلسه با رد اتهامش گفت: وقتی دعوا بالا گرفت، مهدی و برادرش با چوب مرا زدند. من هم برای دفاع از خود ضربه‌ای با چاقو به دست او زدم. شش شاهد را به دادگاه آوردم تا در مورد بی گناهی من شهادت دهند. در ادامه شاهدان صحنه درگیری را تشریح کردند.

پس از شهادت شهود، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 228083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟