دستبرد زوج تبهکار و دخترشان به  طلا فروشی های 5 استان/پلیس ابرکوه فاش کرد

سرهنگ احمدکمالی گفت: در پی وقوع سرقت طلاجات به ارزش دو میلیارد ریال از یک مغازه طلافروشی در شهر ابرکوه بلافاصله عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده و بازنگری دوربین های مداربسته، مشخص شد که سارقان در قالب اعضای یک خانواده وارد مغازه طلافروشی شده و با ترفندی خاص و به شیوه "کش رو زنی" دست به سرقت از مغازه زدند.

کمالی ضمن اشاره به اخذ نیابت قضائی و انجام کار اطلاعاتی و شناسایی سارقان، افزود: با توجه به اینکه آدرس دقیقی از متهمان در دست نبود عوامل پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و با حضور در چندین استان، مسیر تردد سارقان را دنبال کرده تا اینکه موفق به شناسایی مخفیگاه آنها در جنوب کشور شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس طی هماهنگی لازم، متهمان را که شامل یک زن و شوهر به همراه دخترشان بود را دستگیر و به استان یزد منتقل کردند.

سرهنگ کمالی ادامه داد: اعضای این باند خانوادگی تبهکار، به سرقت دو میلیارد ریال طلا از مغازه طلافروشی در شهرستان ابرکوه به شیوه "کش رو زنی" اعتراف کردند.

کمالی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تحت تعقیب پلیس استان های "فارس، کرمان، زنجان و همدان" نیز هستند خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

کارمند عصبانی پس از حمله وحشیانه به دو رییس، خودکشی کرد

به شوهرم گفتم که با دوستش ارتباط پنهانی دارم / رسول می خواست با هوویم هم ارتباط شوم داشته باشد

16 ساعت کار در روز برای دختر فراری با آرایش غلیظ / شب ها به خانه فرهاد می رفتم

شگردهای ویژه مرد برای پنهان نگه داشتن ارتباط پنهانی با یکی از همکاران زنش

درخواست عجیب مرد در اینترنت برای جلوگیری از طلاق همسرش+عکس

حمله دزدان دریای به کشتی های ایرانی + فیلم

هدیه تهرانی و مریلا زارعی برای نخستین بار همبازی می‌شوند +عکس

بازیگر زن ایرانی در آخرین جلسه کلاس آموزش موتورسواری +عکس

تیپ لاکچرى محمدرضا گلزار رو به روی رستورانش در خیابان جردن تهران +عکس

 

کدخبر: 227350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟