قتل دایی به خاطر مزاحمت به همسر  در شب تاسوعا + عکس

به گزارش رکنا، شب عاشورای سال 92 یک پسر 20 ساله به نام محمد مقابل یک حسینیه در روستایی در ورامین در درگیری خونین با یک پدر و پسر کشته شد. شواهد نشان از آن داشت که پدر و پسر به نام های روح الله و مهدی پس از جنایت خونین به محل نامعلومی گریخته اند.تلاش برای ردیابی آنها بی نتیجه مانده بود تا اینکه پس از یک سال و هشت روز از جنایت پلیس رد آنها را در اندیمشک پیدا کرد و آنها بازداشت شدند.

روح الله و پسرش به درگیری خونین اعتراف کردند و گفتند : محمد را به خاطر اختلافی که با دایی اش داشته اند به قتل رسیده است.

این پدر و پسر روز یکشنبه-25 مهرماه- در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار محاکمه شدند. در این جلسه پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای عاملان قتل حکم قصاص خواستند.

سپس روح الله 57 ساله در جایگاه ویژه ایستاد گفت: دایی محمد چند بار مزاحم همسرم شده بود. به او تذکر داده بودم اما دست بردار نبود.آن روز پسرم را از کلاس زبان برداشتم و به سمت خانه حرکت کردیم. ما مقابل حسینیه ، دایی محمد را دیدیم. من از ماشین پیاده شدم تا برای آخرین بار با او صحبت کنم که با هم درگیر شدیم. وقتی او به سمت ما حمله کرد من چاقو کشیدم. همان موقع محمد به هواخواهی از دایی اش وارد دعوا شد و چاقو ناخواسته با گردن او برخورد کرد. من و پسرم بلافاصله از ترس فرار کردیم و با برداشتن وسایلمان از خانه به اندیمشک رفتیم. آن ماجرا پسرم چاقویی در دست نداشت و هیچ ضربه ای به مقتول نزد. او در اداره آگاهی به دروغ به همدستی در قتل اعتراف کرد.

سپس مهدی که حالا 20 سال دارد روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: من هنگام قتل 17 سال و دو ماه داشتم ولی شناسنامه ام را گم کرده ام و برای اثبات این حرف مدرکی در دست ندارم.باور کنید من ضربه ای با چاقو به مقتول نزدم و برای نجات پدرم به همدستی در قتل اعتراف کردم.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و مهدی را به پزشکی قانونی معرفی کرد تا کارشناسان پزشکی قانونی رشد عقلی وی را هنگام ارتکاب قتل بررسی کنند. همچنین قرار شد تاریخ تولد وی از اداره ثبت احوال استعلام شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ادعای عجیب داعشی دستگیر شده در روز عاشورا / دختر محجبه چه قولی داده بود؟ + فیلم گفتگو

ظریف به روی امریکا شمشیر کشید!

حادثه تلخ برای 8 مسافر تهرانی در ساحل بندرانزلی

این زن به خاطر انتقاد در تلویزیون تهدید به مرگ شد +عکس

شرط کثیف مدیرعامل برای پس گرفتن شکایت از همسر ملیحه / باید پیش من بیایی!

اقدام عجیب راننده در اتوبان برای فرار از تست الکل! + فیلم

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

قتل زن جوان در ماه عسل ثروتمندانه+عکس

جسد زن جوان در سردخانه بیمارستان دولتی خورده شد!

فیلم لحظه درگذشت کرم حیدری در حین تعزیه ظهر عاشورا

نقشه عروس ثروتمند برای داماد / نمی خواهم مرا ترک کند !

تصویری واقعی از ابوعلی سینا + عکس

آمار تکان دهنده از تجاوز راننده های تاکسی اینترنتی به دختر و زنان !

 

کدخبر: 227121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟