خون و آتش پس از رفاقت کثیف! / قاتل در حمام صحنه را بازسازی کرد+ عکس

«ع» متهم ردیف اول یک پرونده جنایی که با تلاش 10 روزه کارآگاهان و صدور دستورات ویژه قضایی در تهران دستگیر شد، در حالی به محل وقوع جنایت Crime در خیابان مسلم جنوبی مشهد هدایت شد که قرار بود، صحنه قتل Murder و چگونگی به آتش کشیدن منزل مسکونی را در حضور قاضی Judge ویژه قتل عمد بازسازی کند. این جوان 26 ساله که هنوز آثار سوختگی ناشی از این اقدام جنایتکارانه بر سر و صورتش نمایان بود مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و پس از آن که قاضی «علی اکبر احمدی نژاد» از وی خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند، با معرفی کامل خود گفت: من و آن جوان 31 ساله حدود 10 روز قبل از وقوع جنایت، در یکی از شبکه های اجتماعی با یکدیگر آشنا شدیم که در آن گروه موضوعات غیراخلاقی مطرح می شد. این گونه بود که رفاقت من و آن جوان خیلی زود شکل گرفت و به محیط های خصوصی کشیده شد.

او مرا به منزل مسکونی پدرش که خالی از سکنه بود دعوت کرد و من هم یک بار نزد او رفتم اما او دوباره مرا به آن منزل در خیابان مسلم جنوبی دعوت کرد. وی مدعی شد: این بار وقتی مقابل هم قرار گرفتیم بر سر برخی مسائل خاص و غیراخلاقی با یکدیگر به اختلاف خوردیم و همین عامل به مشاجره لفظی منجر شد اما این مشاجره به درگیری فیزیکی انجامید و او با برداشتن یک چاقو به سمت من حمله کرد که من هم چاقو را گرفتم و اولین ضربه را به گردنش زدم. پس از آن هم نفهمیدم چند ضربه دیگر به نقاط مختلف بدنش وارد آوردم.

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: خیلی ترسیده بودم از منزل بیرون آمدم و ماجرا را برای پدر و یکی از دوستانم تعریف کردم. سپس 3 نفری با برداشتن مقداری بنزین به محل آمدیم. قصد داشتیم آثار جرم Crime را از بین ببریم تا شناسایی نشویم. به همین خاطر هم بنزین ها را روی لوازم منزل پاشیدیم اما متأسفانه گاز بنزین فضای اتاق را پر کرده بود. قبل از آن جسد را به داخل حمام انداخته بودم. وقتی شعله کبریت را کشیدم انفجار رخ داد که سر و صورتم سوخت. در این لحظه به همراه پدر و دوستم سوار خودرو 206 مقتول شدیم و از محل فرار Escape کردیم. پدرم خودروی پرایدش را برای فروش به دایی ام سپرد که در تربت حیدریه زندگی می کند اما کارآگاهان متوجه موضوع شدند و طولی نکشید که مرا زمانی که سوار بر اتوبوس بودم در سه راه افسریه تهران دستگیر کردند و سپس پدرم را در نزدیکی دادسرای تهران به دام انداختند و روز گذشته هم حلقه های قانون Law را بر دستان دوستم گره زدند. متهم این پرونده در پاسخ به سوال قاضی احمدی نژاد که پرسید خودروی مقتول را چه کردید؟ گفت: خودرو را به منطقه سد کارده مشهد بردیم و آن را به آتش کشیدیم!

در پی اعترافات صریح متهم در بازسازی صحنه جنایت، قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با صدور قرار بازداشت موقت او و همدستانش را روانه زندان Prison کرد تا این پرونده دیگر مراحل قانونی خود را طی کند. شایان ذکر است: در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا کارآگاه نجفی (افسر پرونده) به تشریح جزئیاتی از محتویات پرونده، اعترافات متهم و چگونگی دستگیری وی پرداخت و به نمایندگی از پلیس Police آگاهی از صدور دستورات ویژه قضایی برای دستگیری متهم در شهرهای مختلف کشور و راهنمایی های قاضی پرونده در عملیات های پلیس قدردانی کرد.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حادثه ناگوار برای خواننده تیتراژ ماه عسل

عکس / بهنوش بختیاری دست در دست تام کروز!

اتفاق عجیب پس از مرگ دهقان فداکار / او در زنجان دیده شد! + عکس

دختر و پسر خارجی در ایران دستگیر شدند / آن ها چه می کردند؟ + عکس

فوری / اولین عکس های تکاندهنده از حوادث خونین کازرون + جزییات

فوری / مسافر زنده زنده در آتش سوخت / فریادهای سوختم سوختم را همه شنیدند!

ماموران پانیذ 14 ساله را به خوابگاه زنان خیابانی تهران بردند! / نقش پرویز پرستویی چه بود؟ + عکس دختر

یک مقام مسئول زن با لباس بندری به محل کار خود رفت +عکس

دانش آموز ایرانی گرداننده معروفترین سایت غیراخلاقی بود

گرفتاری شوم خانم روانشناس وقتی به خانه مجردی پسر روانی رفت + عکس

این 8 مرد خطرناک تهران را آشفته کرده بودند!+ عکس

این مرد کچل را می شناسید؟ / او یک دزد فریبکار است + عکس بدون پوشش

فوری / بن سلمان با اصابت 2 گلوله کشته شد

 

کدخبر: 192109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟