زنی میان‌سال با ظاهری به‌هم‌پاشیده که حاکی از دل نگرانی و اضطراب او بود، همراه دختر سیزده‌ساله‌اش وارد کلانتری شد. او دستش را روی قفسه سینه‌اش گذاشته بود و نفس‌نفس می‌زد که با راهنمایی افسرنگهبان، این مادر و دختر به اتاق مشاوره کلانتری معرفی شدند.
زن آرام‌وقرار نداشت و فرصت نمی‌داد افسر کارشناس مشاوره پلیس صحبت کند. تندتند حرف می‌زد و می‌گفت: «خواهش می‌کنم ما را راهنمایی کنید. من در این شهر غریبم و این بچه هم پدر ندارد. خودم به‌تنهایی او را بزرگ کرده‌ام. ده سال قبل شوهرم در حادثه تصادف فوت کرد. من با رنج و تلاش، دو دخترم را بزرگ کردم و نگذاشتم جای خالی پدر را احساس کنند.»
در‌حالی‌که زن میان‌سال پس از بازگو‌کردن این حرف‌ها بغض کرده و نمی‌توانست حرف‌هایش را ادامه بدهد، افسر پلیس زن از مادر شیما خواست چنددقیقه‌ای بیرون اتاق منتظر باشد.
افسر پلیس زن از دختر نوجوان خواست تا ماجرا را به‌صورت کامل و بدون هیچ‌ کم‌وکاستی برایش تعریف کند و شیما درحالی‌که گریه می‌کرد، با صدایی لرزان گفت: «از اول تابستان به مادرم می‌گفتم برایم گوشی هوشمند بخرد؛ اما او توجهی به این خواسته من نمی‌کرد. توی خانه بیکار بودم و حوصله‌ام سر می‌رفت تا اینکه شاگرد ممتاز شدم و مادرم هم برای قدردانی از این کارم، یک گوشی تلفن‌همراه برایم خرید. به دور از چشم او وارد فضای مجازی شدم و نرم‌افزار تلگرام را روی گوشی هوشمندم نصب کردم. در گروه‌های مختلف عضو شدم تا اینکه در یکی از این گروه‌ها با مردی آشنا شدم. او می‌گفت ٢٣سال دارد و اسمش سیاوش است. برای هم عکس می‌فرستادیم و با هم دوست شدیم. سیاوش به من وعده ازدواج و زندگی رؤیایی می‌داد. او همیشه از زیبایی من تعریف می‌کرد و من هم از این حرف‌ها خوش‌حال می‌شدم.»
شیما ادامه داد: «هفته قبل برای مسافرت با مادر و خواهرم به مشهد آمدیم و میهمان خاله‌‌ام بودیم. موضوع را به دخترخاله‌ام اطلاع دادم. رابطه من و سیاوش برای دخترخاله‌ام خیلی جذاب به نظر می‌رسید. او از من خواست تا با سیاوش قرار ملاقات بگذارم. ما بهانه‌ای جور کردیم و به‌بهانه اینکه می‌خواهم با هم‌کلاسی‌های دخترخاله‌ام آشنا بشوم، از خانه بیرون زدیم. دل تو دلم نبود و می‌خواستم هر‌چه‌سریع‌تر مرد رؤیاهایم را ببینم. سر قرار که رسیدیم، با سیاوش روبه‌رو شدم؛ اما او از سنی که گفته بود، خیلی بیشتر نشان می‌داد. ما را سوار ماشینش کرد و می‌گفت کمی دور می‌زنیم و برمی‌گردیم.»
دختر نوجوان که نشانه استرس در چهره‌اش نمایان بود، گفت: «در ماشین سیاوش مشغول گوش‌دادن به موسیقی بودیم که متوجه شدم از شهر خارج شدیم. سیاوش در یک راه فرعی خاکی تغییرمسیر داد و کم‌کم جاده از دید خارج شد و سروصدای ماشین‌ها هم ساکت شد. دورتادورمان بیابان بود. تازه فهمیدم که بازی خورده‌ام. برای رهایی از چنگ این مرد شیطان‌صفت با او درگیر شدیم؛ اما حریفش نبودیم. او هردوی ما را کتک می‌زد و از ما می‌خواست تا سکوت کنیم؛ اما ما کم نیاوردیم و در فرصتی از ماشین پیاده شدیم و به‌سمت جاده فرار کردیم. او با دیدن این صحنه خودرویش را روشن کرد و به دنبال ما آمد؛ اما به‌دلیل اینکه ما نزدیک جاده شده بودیم، از ترس رهگذران، از کنار ما به‌سرعت گذشت و دور شد.»
شیما افزود: «با یک ماشین به خانه برگشتیم. در رابطه با اتفاقات افتاده هم با کسی صحبت نکردیم؛ اما مزاحمت‌های سیاوش شروع شده بود. او مدام با تلفنم‌ تماس می‌گرفت و با ارسال عکس‌هایی که برایش فرستاده بودم، مرا تهدید می‌کرد. من که دیگر تحمل نداشتم، موضوع را خاله‌ام گفتم و بعد از آن مادرم را هم در جریان این حادثه قرار دادیم. مادرم با شنیدن این موضوع، اشک می‌ریخت و بی‌قرار بود و دائما خودش را نفرین می‌کرد که چرا برایم گوشی خریده است. دستم را گرفت و به کلانتری آمدیم تا از این مرد مزاحم شکایت کنیم.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دونالد ترامپ اتاق خوابش را به آنگلا مرکل نشان داد! + عکس

علیخانی از جراحی زیبایی هایی گفت که همه را خواهر و برادر کرده است / انتقاد عجیب

جدایی عجیب زن و شوهر بازیگر / آن دو عاشقانه با هم زندگی می کردند + عکس

عکس های بازیگر زن گوزل ترکیه با برادرش کاربران را شوکه کرد + تصاویر

گوشت گربه و کلاغ در ظرف غذای مردم فقیر در روستاهای زابل ! +تصاویر ناراحت کننده

عکس / نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! / در مراسم افتتاح استخر شهرستان فراشبند

حال غریب احمدی نژاد در افطاری بیت رهبری + عکس

دردسر زیبایی دماغ عروس سلطنتی برای زنان دنیا + عکس

نقشه شیطانی معلم خصوصی برای دانش آموز خوش تیپ + عکس

تجاوز مرد هوس باز به دختر دوست صمیمی اش / وقتی شوهرم فهمید خون جلو چشمانش را گرفت

آبپاش شهرداری این جوان را هنگام کثافتکاری پشت شمشادها غافلگیر کرد! + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجوی شهرستانی توسط پارسا و 3 دوستش

کدخبر: 180431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟