همه خواب بودند که دزد اجیر شده خواستگار از اتاق دختر وارد خانه شد+ عکس متهم

خانواده تهرانی وقتی از خواب بیدار شدند با صحنه عجیب دستبرد در خانه شان روبرو شدند و خیلی زود در تماس با پلیس ماجرای سرقت را اعلام کردند.
ماموران با حضور در صحنه سرقت پی بردند دزد با اطلاع از حضور اهالی خانه وارد طعمه گاهش شده و با وجود اینکه اهالی خانه در خواب بودند اقدام به سرقت میلیون کرده است.
مرد صاحبخانه به ماموران گفت: فکر می کنم دزد خانه ام اقدام به بیهوش کردن ما کرده چون هیچ یک از اعضای خانواده متوجه حضور او نشده است.
در این مرحله ماموران پی بردند که محل دستبرد مجهز به دوربین مدار بسته است و خیلی زود به بررسی فیلم " ضبط شده زمان سرقت پرداختند.
ماموران مشاهده کردند که پسر جوانی با خونسردی وارد کوچه شده و ابتدا به سراغ پراید سفید رنگی که جلوی در خانه همسایه طعمه گاهش قرار بود رفته و پس از سرقت یک کلاه از داخل خودرو و با در دست داشتن یک گاز اشک آور وارد خانه ویلایی شده است.
تیم پلیسی در این مرحله پی بردند که دزد جوان با سرقت کلاه از خودروی پسر همسایه و جاگذاشتن آن در محل سرقت قصد داشته سرقت را به گردن پسر همسایه بیندازد.
بدین ترتیب تصویر دزد جوان در اختیار تیم های گشت پلیسی قرار گرفت و مرد صاحبخانه نیز با در دست داشتن فیلم دزد خانه اش شروع به تحقیق کرد.
تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه چندی پیش ماموران  به خودروی پژو نقره ای رنگی در غرب تهران مشکوک شدند و با بررسی شماره پلاک آن پی به سرقتی بودن آن بردند.
همین کافی بود تا ماموران قبل از فرار دزد جوان وارد عمل شده و در عملیاتی غافلگیرانه راننده این خودروی سرقتی را دستگیر کردند.
ماموران پس از تحقیقات از دزد جوان پی بردند که وی همان سارق خانه ویلایی و یکی از دزدان حرفه ای در زمینه سرقت خودرو است.
دزد جوان با توجه به فیلم دوربین مداربسته ای که در برابرش بود لب به اعتراف گشود و سناریوی یک سرقت انتقام گیرانه را فاش کرد.
حمید به ماموران گفت: چندی پیش در قهوه خانه دوستم نشسته بودم که فهمیدم پسر جوانی قصد دستبرد از خانه دختر مورد علاقه اش را دارد و ادعا می کرد که در قبال این کار 3 میلیون پرداخت می کند.
وقتی ماجرا را پیگیر شدم فهمیدم که پسر جوان وقتی در برابر جواب منفی خانواده دختر مورد علاقه اش قرار گرفته به فکر انتقام و خالی کردن کینه اش است به همین خاطر با اصرارهای دوستم پذیرفتم تا دست به این سرقت بزنم.
این اعترافات در حالی بود که حمید وقتی برای اعترافات نهایی اش پیش روی بازپرس قرار گرفت ادعا کرد که داستانسرایی اش دروغ بوده است.
حمید به بازپرس پرونده اش گفت: شب حادثه به طور اتفاقی وارد کوچه شدم و وقتی دیدم در خانه نیمه باز است تصمیم به سرقت گرفتم و ابتدا وارد طبقه پایین خانه ویلایی که یک آرایشگاه زنانه است شدم که وسیله با ارزشی پیدا نکردم و سپس به آرامی وارد خانه شدم و در حالیکه همه خواب بودند دست به دزدی زدم.
وی ادامه داد: وقتی فهمیدم یکی از دوستان بچه محل هایمان خواستگار دختر خانه ای است که دست به دزدی زدم شروع به داستانسرایی کردم تا شاید خواستگار جوان بتواند رضایت مرد صاحب خانه را بگیرد اما وقتی دیدم پای آنها به این پرونده باز شده تصمیم به افشاگری گرفتم.
این اعترافات در حالی است که فیلم دروبین مداربسته نشان از آن دارد که دزد جوان با طراحی قبلی و شناسایی طعمه گاهش از بالای دیوار وارد اتاق دختر خانواده شده است و حمید با داستانسرایی هایش سعی دارد راز اصلی این سرقت را پنهان نگه دارد.

کدخبر: 170159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟