حجم ویدیو: 14.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش رکنا، بر این اساس، پوریا سرلک سه کامیون با مجموع 29 تن را به مسافت 33 متر در زمان یک دقیقه و 48 ثانیه و فائزه سرلک یک کامیون هشت تنی را در مدت سه دقیقه و 14 ثانیه به مسافت 50 متر جا به جا کردند.

پوریا سرلک در گفت وگو با رکنافیت و در تشریح این رکوردشکنی بیان کرد: این رکوردی که به ثبت رساندیم یک رکورد جهانی بود. در حال حاضر رکورد گینس در بخش بانوان دو تن است و در بخش آقایان در گینس این رکورد 12 تن است که من در بخش آقایان با جابه جایی سه کامیون به وسیله دندان با 29 تن این رکورد را شکستم.

وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز خواهرم، پهلوان فائزه با جابه جایی یک کامیون به وزن هشت تن رکورد گینس را شکست و قرار است در رکوردشکنی بعدی 16 تن را جا به جا کند.

سرلک خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیگیری های مربوطه را برای ثبت این رکوردشکنی در گینس داریم انجام می دهیم و منتظر یک اسپانسر خوب هستیم تا بتوانیم این اقدام را انجام دهیم.

وی بیان کرد: سه بار فک من شکسته و سه بار فکم را جراحی کردم؛ دندان هایم را نیز جراحی کرده ام و آسیب های جدی هم از ناحیه گردن و مهره های کمر دیده ام.

سرلک در پایان گفت: ما تمرین های خاصی برای انجام این کار انجام می دهیم اما به هر حال آسیب دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟