تعجب مربی هلندی از اندام هرکول های ایرانی / گفت و گوی اختصاصی با مایک در ارمنستان + فیلم
حجم ویدیو: 17.22M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مسابقات بدنسازی نچرال (طبیعی) یا همان بدون استفاده از استرویید ارمنستان با پوشش اختصاصی خبرگزاری رکنا چندی پیش برگزار شد. در حاشیه و بک استیج این رقابت ها اما گفت و گویی داشتیم با مایک فن درن، سرگروه تیم رنگ زدن ورزشکاران که از کشور هلند پای به این رقابت ها گذاشته بودند.

به گزارش رکنا، مایک فن درن در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا پیرامون کیفیت بدن ورزشکاران ایرانی حاضر در این مسابقات گفت: «من امروز برنده های فراوانی را در این سالن می بینم! کیفیت های بدنی بسیار بالا که فکر می کنم همه آن ها چالشی سخت را در پیش خواهند داشت.»

او در ادامه اظهار داشت: «بله، شاید ورزشکاران ایرانی امکانات چندان بالایی در اختیار نداشته باشند اما به نظرم مساله اساسی عشق و علاقه است. درواقع اگر شما در هر ورزشی عشق و علاقه واقعی خود را به کار گیرید، به طور حتم موفق خواهید شد.»

مایک تو اهل هلند هستی؛ قهرمان بزرگ شما، ویلیام بوناک در المپیای 2019 رقابت بسیار سنگینی با هادی چوپان داشت. جدال آن ها را چگونه دیدی؟ «بله؛ صحبت های زیادی درباره این مسابقه مطرح شد. اما فکر می کنم چیزی که در پایان مسابقه به جا می ماند، عشق و احترام است و فکر می کنم اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید این کار را در کنار یکدیگر انجام دهیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟