گفت و گو با هرکول های تهران در شهرک غرب / روزانه 600 هزار تومان هزینه غذا می دهیم! + فیلم گفت و گو
حجم ویدیو: 40.71M | مدت زمان ویدیو: 00:06:18

به گزارش گروه ورزشی رکنا، چندی پیش مسابقات بدنسازی قهرمانی جهان در شهر فجیره امارات برگزار شد که البته با قهرمانی تیم ملی کشورمان نیز همرا بود. مهرشاد یعقوبی قهرمان دسته آخر رشته بادی کلاسیک در مسابقات قهرمانی کشور زنجان که پس از ماجراهای و مشکلات فراوان سرانجام خود را به این تورنمنت رسانده بود موفق شد به فینال مسابقات راه یافته و در نهایت نیر عنوان ششم را از آن خود کند. با توجه به شرایط عجیب و غریب مهرشاد برای حضور در این مسابقات، بدون شک عنوان ششم کم از قهرمانی جهان نداشت.

داستان آرمان بشیری اما به کلی متفاوت بود. او که سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا، مدال طلا را کسب کرده بود امسال در چرخشی عجیب از فیزیک به ماسکولار تغییر رشته داده بود مقام سوم مسابات کشوری را به دست آورد و در نتیجه در مسابقات قهرمانی جهان در فجیره غایب بود. بشیری در این گفت و گو برای نخستین بار اعلام کرد از این به بعد قصد دارد در مسابقات سغازمالن NPC به روی استیج برود.

در قسمتی دیگر از این گفت و گو این 2 قهرمان به شرایط مالی اشاره کرده و از هزینه های بالای به خصوص ورزش بدنسازی گفتند. مهرشاد یعقوبی در صحبت های به هزینه 600 هزار تومانی روزانه خود در آستانه مسابقات گفته و تاکید داشت که حتی در شرایط خارج از مسابقه هم روزانه 33 هزار تومان هزینه ورزش بدنسازی می کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهرداد امامی مهرداد امامی
آیا این خبر مفید بود؟