گفت و گوی اختصاصی رکنا با قهرمان بدنسازی جهان /  هرکول کرجی: در مسابقات جهانی شرایط عجیب و غریبی از لحاظ امکانات داشتیم!+ فیلم
حجم ویدیو: 32.69M | مدت زمان ویدیو: 00:04:07

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در حاشیه برگزاری نخستین سمینار نچرال در کشورمان، گفت و گویی داشتیم با علیرضا حسنوند که چندی پیش در امارات موفق شد عنوان قهرمانی دسته چهارم فیزیک کلاسیک را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

حسنوند در ابتدا ضمن اشاره به کیفیت رقابت های جهانی اظهار داشت: به طور کلی امسال شاهد ارتقائ کیفیت مسابقات بدنسازی چه در رقابت کشوری و چه در استیج جهانی فجیره بودیم. در دسته من 17 ورزشکار حضور داشتند و تمام ورزشکاران نیز از کیفیت بدنی فابل قبولی برخوردار بودند.

قهرمان فیزیک کلاسیک جهان در ادامه اظهار داشت: در مورد وضعیت آمادگی خودم نیز باید بگویم که خدا رو شکر در شرایط ایده آل خود به سر می بردم. همانطور که می دانید با نفر دوم دسته چهارم، 24 امتیاز فاصله داشتم که فکر می کنم همین موضوع بیانگر مقتدرانه بودن قهرمانی ام باشد.

علیرضا حسنوند در پاسخ به پرسش خبرنگار رکنا پیرامون پیوست به رقابت های NPC یا ادامه رقابت در مسابقات IFBB گفت: هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته ام؛ ابتدا می بایست با مربی ام، ایمان مالمیر صحبت کنم و در نهایت به جمع بندی برسیم که در کدام فدراسیون به رقابت ادامه دهم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟