کولاک هرکول‌های ایرانی در هند / رقابت شرو کلاسیک در تصرف بدنسازان ایرانی + فیلم گفت‌وگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تورنمنت شروکلاسیک یکی از قدیمی‌ترین و البته معتبرترین مسابقات بدنسازی در سطح قاره پهنا و آسیا قلمداد می‌شود. امسال اما کاروان بزرگی از بدنسازان کشورمان در قالب تیم لک کلاسیک به این تورنمنت اعزام شده بودند؛ کاروانی با سرپرستی رضا لک و فرهاد عزیزی که البته با دستان پر نیز از این آوردگاه به کشورمان بازگشتند.

تیم لک کلاسیک موفق شد از مجموع 9 کارت حرفه ای ممکن، 3 کارت را به نام ورزشکاران خود ثبت کرده و البته مهم ترین جایگاه این مسابقه یعنی نفر اول رقابت اورالی پرورش اندام را توسط محسن محمودی به چنگ آورد. بهترین نتیجه لک کلاسیک اما در رشته فیزیک کلاسیک حاصل شد؛ جایی که مهدی مهربانی و امید سلیمانی ضمن کسب مقام های به ترتیب اول و سوم نبرد اورالی، از این به بعد با عنوان حرفه ای در مسابقات بدنسازی به روی استیج بروند.

لحظه غرور آفرین نواخته شدن سرود ملی کشورمان پس از قهرمان محسن محمودی را در ویدیوی ذیل مشاهده می فرمایید.

نکته غم انگیز شرکت ورزشکاران کشورمان در رقابت شرو کلاسیک اما عدم بازتاب مناسب این تورنمنت در کشورمان به علت قطعی اینترنت بود. موضوعی که رضا لک و فرهاد عزیزی، سرپرستان تیم لک کلاسیک را هم به شدت آزرده خاطر کرد. بخش های دیگری از گفت‌وگوی اختصاصی خبرگزاری رکنا با این 2 قهرمان سابقه پرورش اندام کشورمان در ذیل آمده است.

لک و عزیزی در این گفت و گو ضمن شرح نحوه اعزام تیم خد به هند، از نحوه برگزاری باکیفیت این مسابقات یاد کرده و متذکر می شوند که مهم ترین کارت های حرفه ای این تورنمنت را برای کشورمان به ارمغان آورده اند.

سرپرستان تیم لک کلاسیک همچنین به سطح بالای کمی و کیفی این رقابت اشاره کرده و متذکر شدند که شروکلاسیک یکی از برترین مسابقات بدنسازی در سطح قاره کهن محسوب می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟