علی تبریزی: به هادی چوپان پیام دادم اما او جواب نداد! / من جایگاه خودم را در جهان دارم+ گفتگو

به گزارش رکنا، شب گذشته گفت‌وگویی داشتیم با علی تبریزی ،اسطوره پرورش اندام کشورمان که در انتهای دهه ۷۰ و نیمه اول دهه هشتاد شمسی غوغا کرد.

صحبت‌های رکورددار اورالی آسیا به قدری جذاب بود که حیف دانستیم آن را از شما عزیزان دریغ کنیم. بخش اول این گفت‌وگو وی را در ذیل بخوانید:

در ابتدای صحبت ضمن عرض تبریک به استاد تبریزی به مناسبت روز مربی از او در مورد بزرگترین مربی دوران ورزشی خود پرسیدیم که او در جواب این‌چنین گفت: بدون شک بزرگترین مربی دوران ورزشی خود را استاد یزدان راد می‌دانم؛ البته بعدها برادر بزرگترم حسن نیز به من کمک زیادی می‌کرد اما بیشترین سهم در موفقیت‌های دوران حرفه‌ای ورزش خود را مرهون زحمت های استاد یزدان راد می‌دانم. جا دارد بار دیگر این روز را به او و تمام مربیان سرزمینم تبریک عرض می نمایم.

در ادامه هنگامی که به حضورمان در اردوی تیم ملی اشاره کردیم، علی تبریزی ضمن ذکر نام برادران ارزشمند، گفت: بله آنها را به خوبی می‌شناسم و البته باید بگویم که این سه برادر شگفت‌انگیز هستند. نه تنها آنها بلکه سایر ملی‌پوشان ایران نیز همواره جز با کیفیت‌ترین بدن‌های دنیا بوده‌اند. تا جایی که به یاد دارم ورزشکارانی که به عنوان ملی‌‌پوش پرورش‌اندام ایران انتخاب می‌شدند، همواره در بین سه نفر برتر جهان نیز قرار می‌گرفتند. برای تمام ملی‌پوشان کشورم در مسابقات جهانی فجیره امارات آرزوی موفقیت دارم.

از علی تبریزی درباره گرگ پارسی پرسیدیم و اینکه نمایش او را در مسترالمپیای امسال چگونه دیده است.

او در پاسخ گفت خوب همه می دانند که هادی از چه کیفیت بالایی برخوردار است در مورد اینکه آیا نمایش او در وگاس را از نزدیک دیدم یا نه نیز باید بگویم که نه! وقتی‌که چوپان در لاس‌وگاس بود به او پیام دادم و گفتم که قصد دارم بهآنجا آمده و نمایش تو را از نزدیک ببینم؛ اگر هم چیزی لازم داری به من بگو اما او با وجود این که آنلاین بود و پیام‌های من را دید هیچ جوابی نداد!

خوب من علی تبریزی هستم و همه من را می‌شناسند و به هیچ عنوان احتیاج ندارم که خودم را به کسی وصل کنم؛ چرا که علی تبریزی جایگاه خود را در پرورش‌اندام جهان دارد! برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟