گزارش تصویری از مسابقات بدنسازی حوزه جنوب شرق / یکی برای همه، همه برای یزدان راد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مسابقات حوزه جنوب شرق تهران همواره از حال و هوای خاص به خود را داشته و با وجود مجید مظفری نازنین در رییس هیات این حوزه، الحق این حال و هوا با صفاتر نیز شده است.مسابقات بدنسازی جنوب شرق

روز گذشته با حضور در ورزشگاه شهید هرندی واقع در منطقه شوش استان تهران، به صورت اختصاصی و کامل این مسابقات را پوشش خبری دادیم که شرح آن را در ذیل مشاهده می فرمایید.

مسابقات جنوب شرق که به سبب آن که آخرین مسابقات حوزه ای قبل از مسابقات قهرمانی تهران محسوب می شد، از اهمیت و حساسیت ویژه ای نیز برخوردار شده بود، با برگزاری رقابت جوانان و پیشکسوتان آغاز شد.

پس از مشخص شدن نفرات برتر این دو رده سنی، نوبت به برگزاری مسابقات بزرگسالان رسید که در ابتدا نیز کار با رقابت بیلدینگ کاران کلید خورد. رقابتی که از وزن 65 کیلوگرم تا +100 کیلو گرم با شور و حال خاصی برگزار شد.

از جمله مهمانان ویژه مسابقات پرورش اندام جنوب شرق اما قهرمانان همدانی بدنسازی کشورمان بودند. اورال سابق مسابقات جهانی و کاپیتان تیم ملی، مجتبی نوترکی و میلاد مسکوک دو تن از این بزرگان بودند.

مسابقات بدنسازی جنوب شرق

در ر قابت اورالی بیلدینگ نیز شاهد جدالی تماشایی بین قهرمانان اوزان مختلف بودیم. جدالی که در پایان در عین ناباوری با برتری مصطفی پورکوشکی، قهرمان 75 کیلوگرمی و تهرانی پرورش اندام کشورمان خاتمه یافت.

پس از رقابت بیلدینگ کاران، نوبت به روی استیج آمدن ورزشکاران رشته فیزیک کلاسیک رسید. رشته ای فوق العاده پر طرفدار که این روزها شاهد گرایش بدنسازان بیشماری نیز به سوی آن هستیم.

مسابقات بدنسازی جنوب شرق

در رقابت اورالی فیزیک کلاسیک مسابقات پرورش اندام جنوب شرق نیز شاهد رقابتی دیدنی بین قهرمانان دسته های قدی مختلف داشتیم.

مسابقات بدنسازی جنوب شرق

اما بدون شک یکی از مهم ترین اتفاقات مسابقه دیروز را تجلیل از یزدان راد می توان دانست. اسطوره تاریخساز پرورش اندام کشورمان در دهه هفتاد که موفق شد نخستین مدال طلای پرورش اندام کشورمان را در مسابقات آسیایی به دست آورد.

مسابقات بدنسازی جنوب شرقمسابقات بدنسازی جنوب شرق

پس از مراسم تجلیل از استاد یزدان راد، نوبت به رقابت فیزیک کاران رسید. رشته ای که در مسابقات مختلف شاهد ورزشکاران پر تعدادی از آن هستیم.

مسابقات بدنسازی جنوب شرق

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟