حجم ویدیو: 9.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

ویدیوی تماشایی از به کارگیری روش دراپ ست (ست های کم کردنی) توسط کریس بامستد در روز تمرین سینه

تغییر اندام انسان به هیچ عنوان پروژه آسانی نیست. این پروسه نیاز به تمرینات سخت و البته برنامه ریزی برای ایجاد تغییر در آن برنامه ها دارد؛ علی الخصوص در بالاترین سطوح!

هنگامی که در مورد حرفه ای ترین ورزشکاران صحبت می کنیم، برنامه ریزی ایجاد تغییرات مناسب در شیوه تمرینات، یک کار بسیار دشوار خواهد بود. این پروسه اما دقیقا همان چیزی است که ورزشکار حرفه ای فیزیک کلاسیک یعمنی کریس بامستد به خوبی آن را درک کرده است.

قهرمان تاثیرگذار فیزیک کلاسیک و از شرکت کنندگان المپیای امسال، کریس بامستد خود را به عنوان یکی از با کیفیت ترین بدنسازان حال حاضر جهان اثبات کرده است. اما طبعا او به صورت تصادفی به اینجا نرسیده است. نه، این تمرینات طاقت فرسا و البته فداکاری های اوست که تک تک فیبرهای عضلانی اش را به چنین کیفیتی رسانده است.

البته که آموزه های قدیمی پرورش اندام نیز همواره به ثمرات بی نظیری منتج می شوند اما با ایجاد تغییر در بعضی جزییات، یک بدنساز می تواند به تغییرات چشمگیری در اندام خود دست پیدا کند.

در همین راستا، دراپ ست ها یکی از کارآمد ترین متد ها برای گمراه کردن و در نتیجه شوک وارد کردن به بافت های عضلانی محسوب می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟