اکبرزاده: پرورش اندام ایران فراتر از آسیاست/ در میادین جهانی مدعی اصلی هستیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، وحید اکبرزاده درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه تمام بچه‌ها شرایط خوبی دارند و همه تقریبا سر وزن هستند. با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات مشکل خاصی برای رسیدن به سر وزن نداریم.

وی افزود: چندین سال است که قهرمان آسیا هستیم، امسال هم به نظر نمی‌رسد کار سختی داشته باشیم، اما هدفمان تکرار و دفاع از عناوین قهرمانی گذشته است، البته پرورش اندام ایران فراتر از آسیاست و همواره در میادین جهانی مدعی اصلی بوده است.

سرمربی تیم ملی بدنسازی ایران تصریح کرد:‌ البته امسال سعی کردیم از چهره‌های جوان‌تری استفاده کنیم، تقریبا تمام تیم نسبت به رقابت‌های قبلی تغییر کرده است، اما با توجه به پتانسیلی که در بچه‌ها وجود دارد، امسال هم برای قهرمانی به میدان می‌رویم.

اکبرزاده درباره برنامه‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی گفت: مسابقات جهانی امسال هشتم آبان‌ماه به میزبانی امارات برگزار می‌شود، به این منظور رقابت‌های انتخابی تیم ملی 17 تا 19 مهرماه برگزار خواهد شد و همه باید در انتخابی شرکت کنند و هیچ کس معافیتی ندارد.

وی درباره تأثیر مشکلات اقتصادی در بدنسازی گفت: رشته ما هم مانند تمام فدراسیون‌ها و ورزشکاران با این مشکل دست به گریبان است، اما با جذب حامی مالی، مشکل خاصی نداریم. تیم هم به صورت کامل اعزام می‌شود، البته یک نفر از ورزشکاران به دلیل مشکل خروجی شاید نتواند ما را همراهی کند، اما ما تمام امور مربوط به اعزام او را نیز انجام داده‌ایم و امیدواریم که مشکلش حل شود تا بتواند تیم را همراهی کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟