گفت و گوی اختصاصی با شاهین ذوالفقاری قهرمان حرفه ای فیزیک/ مشکل ویزا بلای جان بدنسازان ایرانی شده است!
حجم ویدیو: 23.02M | مدت زمان ویدیو: 00:03:41

به گزارش گروه ورزشی رکنا، شاهین ذوالفقاری قهرمان حرفه ای فیزیک کشورمان که چندی پیش فرصت حضور در مسابقات تورنتوی کانادا را به دلیل عدم صادر شدن روادید در مهلت مقرر از دست داده بود، باز هم و این بار مسابقات هفته آینده در ونکوور را از دست داده است.

در خبرها آمده بود که به علت عدم صدور ویزا مسابقه ونکوور را هم از دست دادید. آیا این اخبار صحت دارد؟

متاسفانه تا به این لحظه ویزایم صادر نشده است و به همین دلیل به مسابقات ونکوور نخواهم نرسید. در واقع ریجکت نشده ام اما خب هنوز ویزام به دستم نرسیده و معلوم هم نیست که دقیقا چه زمانی به دستم برسد.

واقعا هیج راهی برای رسیدن شما به این مسابقات وجود ندارد؟

مسابقه 22 و 23 تیرماه برگزار می شود که بالطبع با توجه به پروسه کاری ویزا و مهلت باقی مانده، اگر حتی صبح فردا نیز ویزا به دستم برسد باز هم شانس حضور در تورنمنت ونکوور را نخواهم داشت. چرا که پاسپورتم در ابتدا باید به آنکارا فرستاده شده، در آنجا مهر خورده و دوباره به ایران فرستاده شود. بنابراین حتی اگر در خوشبینانه ترین حالت تمام این اتفاقات هم رقم بخورد، باز هم زمان کافی برای آماده سازی را نخوام داشت. 12 ساعت فاصله با ونکوور و پدیده جت لگ نیاز به 4 روز استراحت برای ریکاوری دارد و در واقع اگر به مسابقه برسم هم باز با بدنی نا آماده باید به رقابت بپردازم. با توجه به تمام این مسائل باید بگویم که به طور حتم این مسابقه را از دست داده ام.

آیا سال 2019 را باید برای شما پایان یافته دانست؟

بله، فصل 2019 برای من به طور رسمی تمام شد و برنامه مسابقاتم را در سال آینده مانند همین امسال خواهم چید؛ بدین ترتیب که ابتدا در تورنتو و ونکوور حضور خواهم یافت و از آنجا که با پاسپورت کانادا به کشورهای امریکای جنوبی نیز می توان سفر کرد ، قصد دارم در چند رقابت این قاره نیز شرکت کنم.

البته باید خاطرنشان کنم که چیز زیادی را هم امسال از دست ندادم؛ چرا که اگر در ونکوور یا تورنتو قهرمان می شدم و جواز مستقیم المپیا را به دست می آوردم که باز در این صورت هم امکان شرکت در مستر المپیا را نداشتم. الان اما تا سال آینده زمان دارم که اقداماتی جهت امکان حضور در مستر المپیا انجام داده و شاید بتوانم طعم حضور در این رقابت بزرگ را بچشم.

در مجموع سال آینده به صورتی برنامه ریزی خواهم کرد که از مدتی قبل از شروع مسابقات در کانادا بوده و مشکلی برای حضور در رقابت ها نداشته باشم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟