حجم ویدیو: 5.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل غیراخلاقی یک زن جوان را در یکی از فروشگاه های انگلیس به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این زن جوان سارق اقدام به سرقت Stealing پول های یک زن از کارافتاده سالخورده می کند. این حادثه Incident روز دوشنبه و هنگامی رخ داد که " لیندا ویلیامز" 70 ساله پس از برداشت 120 یورو پول از یک دستگاه خودپرداز در لندن برای خرید وارد یک فروشگاه شد. زن جوان سارق که متوجه شده بود این زن سالخورده پول نقد با خود به همراه دارد به او نزدیک شد و با استفاده از کهولت سن زن بیچاره اقدام به سرقت تمام پول های او کرد.
این ویدئو نشان می دهد زن سارق منتظر می ماند تا زن سالخورده برای برداشتن محصول مورد نظر خود از قفسه های فروشگاه خم شود و در این لحظه با استفاده از حواس پرتی او اقدام به برداشتن پول نقد از کیف دستی اش می کند. این ویدئو توسط خانواده زن سالخورده برای پیدا کردن و دستگیری زن سارق جوان منتشر شد. " جسی ویلیامز"، نوه زن سالخورده در این باره گفت : " واقعا عملی منزجر کننده بود. او به مدت 12 سال هر هفته برای خرید به بیرون می رفت اما او حالا می ترسد بیرون از خانه برود."
بنا به گفته جسی دست کم یک زن دیگر در این سرقت نقش داشته است. او با کپشن " اینها کیف قاپ های حرفه ای هستند" این ویدئو را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد. تحقیقات پلیس Police انگلیس برای دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد.
گفتنی است؛ سرقت از این سالخورده در حالی خبرساز می شود که چند روز پیش نیز سرقت یک پرستار خانگی از یک بیمار سالخورده آلزایمری در منطقه "کورنوال" انگلیس نیز خبرساز شده بود. این پرستار با سوءاستفاده از کهولت سن این بیمار چندین بار اقدام به سرقت پول های او کرده بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟