اسطوره تنیس دنیا و تقلید از بلینگام! + عکس

به گزارش رکنا، بلینگام این روزها به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دنیای فوتبال تبدیل شده و عملکرد درخشان او در ترکیب رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

این بازیکن از زمان پیوستن به رئال مادرید تا به حال به مهره کلیدی و ناجی اصلی این تیم تبدیل شده و توانسته نامش در حد ستاره‌های بزرگ فوتبال امروز مطرح کند و بسیاری حتی او را یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه توپ طلا در سال‌های پیش رو می‌دانند.

به نظر می‌رسد که محبوبیت این ستاره انگلیس از مرزهای رشته فوتبال هم فراتر رفته و او حالا به یکی از نمادهای درخشان موفقیت در این روزها تبدیل شده که طرفدارانی در دیگر رشته‌های ورزشی هم دارد.

y5nztvsw

جوکوویچ که یکی از پرافتخارترین تنیسورهای دنیاست شب گذشته پس از پیروزی برابر هولگر رون در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس مسترز پاریس شادی گل معروف این روزهای بلینگام را تقلید کرد تا خوشحالی‌اش از صعود به نیمه نهایی را به این شکل نشان داده باشد.

بلینگام پس از پیوستن به رئال این شادی گل خاص را در هر بازی به نمایش گذاشته که حالا تبدیل به یکی از نمادهای جذاب او در این تیم شده و با استقبال بسیار زیادی از سوی هواداران رئال هم روبرو شده است.

کدخبر: 943006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟