آلمریا 1-3 رئال مادرید: بلینگام مرد اول این روزهای رئال + فیلم

به گزارش رکنا ، تیم‌های آلمریا و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته دوم لالیگا از ساعت 21 امشب به مصاف هم رفتند.

خط دفاعی رئال که کارلو آنچلوتی پیش از این هم در مورد آن ابراز نگرانی کرده بود، پس از مصدومیت ادر میلیتائو متزلزل نشان داد و رئال را با شوک بزرگی رو به رو کرد.

رئال در این بازی‌ خیلی زود غافلگیر شد و در دقیقه 3 توسط سرخیو آریباس گل خورد. مهاجم سابق رئال روی ارسال لوکاس روبرتونه موفق شد بدون دخالت مدافعان تیم میهمان گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد.

رئال پس از اینکه برخلاف جریان بازی گل دریافت کرد فشار حملات روی دروازه آلمریا را افزایش داد و بالاخره در دقیقه 19 به نتیجه دست پیدا کرد. جود بلینگام  ارسال دنی کارواخال که با ضربه سر فده والورده وارد محوطه جریمه شده بود، پس از برخورد با مدافع حریف، کنترل کرد و با یک ضربه پای راست وارد دروازه کرد.

پیش از اینکه رئال مادرید در نیمه اول یک گل دیگر به ثمر برساند، ضربه خطرناک روبرتونه روی ارسال کرنر در دقیقه 41 توسط آندره لونین دفع شد. در دقیقه 45+6 تونی کروس گلزنی کرد اما این گل مردود شد.

پیش از اینکه هافبک آلمانی موفق به گلزنی شود، رئال به دنبال برخورد کارواخال با بازیکن حریف به توپ رسیده بود که داور بازی با بررسی VAR این صحنه را خطا اعلام کرد و گل مردود شد. نیمه اول بازی بدین ترتیب با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم در حال آزمایش راه‌های مختلف برای گلزنی بودند که رئال یک مرتبه دیگر موفق شد به این هدف دست پیدا کند. گلزن کهکشانی‌ها آشنا بود: بلینگام در این بازی دومین گلش را هم به ثمر رساند.

او این بار روی ارسال بلند تونی کروس پشت مدافعان آلمریا قبل از اینکه دروازه بان از دروازه خارج شود، با ضربه سر گل زد و نتیجه را عوض کرد.

8 دقیقه پس از گل بلینگام، آلمریا خوش شانس بود که ضربه زمینی رودریگو روی پاس رو به جلوی کارواخال با فاصله بسیار کم از کنار تیرک عمودی عبور کرد و به بیرون رفت.

سومین گل رئال مادرید باز هم از کارواخال شروع شد. پاس عرضی او نزدیک به محوطه جریمه به بلینگام رسید و او به سرعت توپ را به وینیسیوس جونیور واگذار کرد. وینیسیوس در محوطه پیش از دخالت مدافع حریف با ضربه فنی پاس راست توپ را قوس دار از بالا دستان دروازه بان عبور داد و آخرین کل میهمان در این بازی در دقیقه 73 به ثمر رساند.

تلاش آلمریا در زمان باقی مانده نیمه دوم برای تغییر نتیجه اثرگذار نبود و کهکشانی‌ها بدین ترتیب به دومین برد فصل جدید دست پیدا کردند.

کدخبر: 920914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟