آنچلوتی: بدون رونالدو ادامه دادیم بدون بنزما هم می‌توانیم

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا،  بی‌ساکر نوشت کارلو آنچلوتی در آستانه بازی تدارکاتی رئال مادرید مقابل بارسلونا که بامداد یکشنبه در آمریکا برگزار می‌شود، صحبت کرد. این اولین ال‌کلاسیکویی است که کریم بنزما پس از سال‌ها حضور در رئال‌ مادرید در آن غایب است.

هیچ بازی دوستانه‌ای بین رئال مادرید و بارسلونا وجود ندارد، حتی یک «کلاسیکو»ی پیش از فصل نیز اهمیت بالایی دارد. این دو رقیب سنتی در دالاس تگزاس به مصاف هم خواهند رفت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید، که تیمش تاکنون در دیدارهای دوستانه میلان و منچستریونایتد را شکست داده، معتقد است که  نتیجه کمترین اهمیت را در دیدار پیش رو با بارسلونا دارد: برای من مهم این است که تیم به پیشرفتش ادامه دهد. در این دیدار نتیجه اصلا مهم نیست.

سرمربی ایتالیایی در مورد جود بلینگام که درخشش خوبی در بازی قبل داشت، هم گفت: او یک بازیساز بسیار کامل است و بسیار خوب در حال تطبیق با تیم است. بلینگام بازیکنی است که خیلی دوست دارد یاد بگیرد و پیشرفت کند و خیلی به کمک تیم خواهد آمد. او کمک زیادی به پرس روبه‌جلو می‌کند. او کنار کروس و مودریچ می‌تواند به فشار بیشتر روی بازیکنان حریف کمک کند.

تنها بازیکن مادریدی که برای این دیدار در دسترس نیست، آردا گولر ترکیه‌ای است که پس از مصدومیت هنوز برای کهکشانی‌ها بازی نکرده است.

سرمربی رئال‌ مادرید با اشاره به رفتن کریم بنزما از رئال مادرید اذعان کرد: ما دوران خیلی خوبی با بنزما در رئال داشتیم و خاطرات خیلی خوبی از او داریم. من برای همیشه از او سپاسگزار خواهم بود چون او به ما این امکان را داد که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. رئال مادرید بدون کریستیانو، بیل و کاسمیرو به کارش ادامه داده است و اکنون بدون کریم بنزما هم به راهش ادامه خواهد داد. رئال مادرید هواداران زیادی در سراسر جهان دارد و امیدوارم آنها بتوانند از کیفیت تیم و بازیکنانش لذت ببرند. امیدوارم ما بتوانیم برنده شویم.

کدخبر: 913844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟