واکنش مدیرعامل آلومینیوم به سند استقلال/ رجاییان: استقلال پیش‌دستی کرد اما تمام اشتباهات داوری به ضرر آلومینیوم بود

به گزارش رکنا، محمد رجاییان درباره نتایج پُر فراز و نشیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ برتر گفت: این روند به نحوه برگزاری لیگ ارتباط دارد. مثلاً ابتدا باید با تیمی بازی کنیم که در بحران است، اما با تعویق مسابقات باید به مصاف حریف دیگری برویم. وقتی بازیکنی از زمین اخراج می‌شود، نباید مقابل ما بازی کند که با تغییر برنامه، این محرومیت در دیدار دیگری لحاظ می‌شود. شاید سازمان لیگ هم مقصر نباشد، اما حق تیم‌ها با این برنامه اعاده نمی‌شود.

 

از جسارت کادر فنی تشکر می‌کنم

وی با تمجید از کادر فنی آلومینیوم بیان کرد: ما با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای جذب بازیکن و مربی، هدف‌گذاری و جوانگرایی که در تیم داشتیم، از عملکرد آلومینیوم و مجتبی حسینی راضی هستیم. سن تیم ما از 31 سال به 24 سال رسیده است و دروازه‌بان ما مقابل استقلال 18 ساله بود. از جسارت کادر فنی و همچنین احمد گوهری (دروازه‌بان نیمکت‌نشین آلومینیوم) تشکر می‌کنم که با وجود تجربه بالای خود، بازی کردن دروازه‌بان جوان‌تر را هضم می‌کند.

 

استقلال پیش‌دستی کرد، اما تمام اشتباهات داوری به ضرر آلومینیوم بود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم، نحوه بازی نماینده اراک را ستود و اظهار داشت: ما در زمین دفاع اتوبوسی نمی‌چینیم. مقابل استقلال هم قبل از اینکه حریف 10 نفره شود، بخش زیادی از موقعیت‌های گلزنی متعلق به آلومینیوم بود. دیدیم استقلال پیش‌دستی کرده و از داور مسابقه شکایت کرده است. با این حال به جرأت می‌گویم که تمام اشتباهات داوری در بازی با استقلال، به ضرر تیم ما بود.

 

اخطار ندادن داور به خطای واضح مدافع استقلال، ما را به شک می‌اندازد!

رجاییان به انتقاد از قضاوت سید رضا مهدوی پرداخت و خاطرنشان کرد: استقلال روی کرنری به گل رسید که داور ابتدا اوت اعلام کرده بود، اما چگونه می‌شود که بازیکنان استقلال توپ را برمی‌دارند و کرنر می‌زنند؟ داور نظر خودش را عوض کرد و کمک داور چیزی نگفت. در نیمه دوم، مدافع استقلال مقابل داور مرتکب خطای هَند شد و داور کارت زرد نشان نداد. آرمین سهرابیان آبشار زد و داور کاملاً صحنه را دید که این موضوع، ما را کمی به شک می‌اندازد!

 

داور از پنالتی آلومینیوم گذشت

وی در ادامه تصریح کرد: می‌توانیم بگوییم داوران در صحنه‌های دیگر به‌خاطر جوّ سنگین ورزشگاه آزادی اشتباه کرده‌اند، اما مهدوی به‌راحتی می‌توانست به سهرابیان کارت زرد نشان بدهد. اصلی‌ترین اتفاق هم در دقیقه 98 افتاد و روی رضا جبیره (مهاجم آلومینیوم) خطای پنالتی انجام شد که داور از آن هم گذشت. محمدحسین مرادمند در درگیری دقیقه 78 باید از زمین اخراج می‌شد. در بیانیه خودمان صحنه‌های اشتباه داوری را هم ضمیمه کردیم که استقلال فقط بیانیه داد!

 

محرومیت داور چه ارزشی برای من دارد؟

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه قصد شکایت از تیم داوری را دارد یا خیر، عنوان کرد: اگر من شکایت کنم و داور محروم شود، چه ارزشی برای من دارد؟ کار تیم‌های شهرستانی در ورزشگاه آزادی مقابل این‌همه تماشاگر خیلی سخت است. ما دنبال تقویت فوتبال ایران در سطح بین‌المللی هستیم، اما باید بدانیم با سر و صدا به جایی نمی‌رسیم. در لیگ قهرمانان آسیا از کمک داور ویدیویی استفاده می‌شود و با حمله به داور، تصمیمی عوض نمی‌شود.

 

چهارمین تیمی هستیم که کمترین سرمایه‌گذاری را داشته‌ایم

رجاییان با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده برای آلومینیوم گفت: ما بعد از پیکان، شمس آذر و هوادار، چهارمین تیمی هستیم که کمترین سرمایه‌گذاری را کرده‌ایم، با این وجود نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم و اگر شانس با ما یار بود، می‌توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم. لیگ سختی داریم و کسی از شمس آذر انتظار چنین نتایجی را نداشته است. به کمک هیئت مدیره شرکت و باشگاه آلومینیوم، به‌موقع به تعهدات خودمان عمل کردیم و 30 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است.

 

آلومینیوم به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

وی در مورد عملکرد آلومینیوم در سایر رشته‌ها و نیز عملیات عمرانی این باشگاه بیان کرد: آلومینیوم اولین سال حضور در لیگ برتر در رشته‌های فوتسال و هندبال را تجربه می‌کند و ما دنبال بقای این تیم‌ها هستیم. باشگاه آلومینیوم به کارگاه عمرانی تبدیل شده و احداث یک پایگاه استعدادیابی و یک زمین باشگاه در حال اتمام است. رختکن زمین شرکت به کارهای پایانی رسیده و نور ورزشگاه استاندارد شده است که افتخار بزرگی برای باشگاه ما محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

کدخبر: 940810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟