3 امتیاز آرمانی با پرواز رمضانی/ استقلال 1 – 0 آلومینیوم + فیلم گل آرمان رمضانی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت.

 دیداری که سید رضا مهدوی قضاوت آن را برعهده داشت و در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام تمام شد.

گل: آرمان رمضانی (37) برای استقلال

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 8: آرمان رمضانی پس از دریافت پاس محمدی از زاویه بسته به سمت دروازه آلومینیوم شوت محکمی زد که محمد خلیفه 19 ساله با واکنش مناسب این توپ را برگشت داد و در ریباند نیز ضربه کوین یامگا از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی بیرون رفت.

دقیقه 13: شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه با جایگیری مناسب خلیفه در دستان دروازه‌بان آلومینیوم آرام گرفت.

دقیقه 36: محمدی پس از دریافت پاس رضاوند، 2 بازیکن حریف را جا گذاشت اما ارسال کوتاه او با دخالت مدافع آلومینیوم به کرنر رفت.

دقیقه 37(گل استقلال): مهدی مهدی پور کرنر استقلال از سمت چپ دروازه آلومینیوم را با یک پاس کوتاه به سعید مهری رساند و این بازیکن نیز پس از عبور از بازیکن حریف، با پای چپ توپ را ارسال کرد. آرمان رمضانی هم از خروج بد خلیفه استفاده کرد و با پروازی بلند و بالاتر از مدافعان، با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 49: ارسال ابوالفضل جلالی با ضربه سر رمضانی از بالای دروازه آلومینیوم گذشت.

دقیقه 62: در شرایطی که بازیکنان استقلال  پس از توپ ربایی مهرداد محمدی از بهروز نوروزی‌فر، در موقعیت دو به تک با دروازه‌بان آلومینیوم قرار گرفته بودند، محمدی پاس اشتباهی را برای بلانکو ارسال کرد تا این فرصت عالی از دست برود.

دقیقه 2+90: میلاد فخرالدینی با تکلی زیبا ارسال کوتاه گوستاوو بلانکو را راهی کرنر کرد.

دقیقه 6+90: شوت زمینی بازیکن آلومینیوم در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه 7+90: ارسال فخرالدینی با ضربه سر محمد امین کاظمیان راهی اوت شد.

دقیقه 8+90: مهم ترین بخت تیم میهمان برای به تساوی کشاندن بازی از دست رفت. امین کاظمیان ارسال بیرون پای نقی زاده را به تیر عمودی سمت راست دروازه استقلال زد.

از نکات مهم اینکه بالاخره از گوستاوو بلانکو با پیراهن آبی در زمین رونمایی شد. بازیکن آرژانتینی دقیقه 59 به جای آرمان رمضانی وترد زمین شد.

نکته دیگر اینکه محمد حسین مرادمند در دقیقه 83 از زمین اخراج شد تا استقلال با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد.

در نهایت داور که 10 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، در دقیقه 112 در سوت خود به نشانه پایان این دیدار دمید تا نکونام و شاگردانش در حضور حدود 25 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه، یک پیروزی دیگر را جشن بگیرند.

با این نتیجه شاگردان جواد نکونام 18 امتیازی شدند تا قبل از دیدار ملوان و پرسپولیس به صدر جدول صعود کنند. همچنین اراکی‌ها نیز با این باخت 12 امتیازی باقی مانده تا موقتاً در رده پنجم قرار گیرند.

ترکیب ابتدایی استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، سید ابوالفضل جلالی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام

 

ترکیب ابتدایی آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فر، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی

سرمربی: سید مجتبی حسینی

کدخبر: 940642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟