کنایه معنادار مدیرعامل آلومینیوم به سرخابی ها/ در آسیا به مشکل می خورند چون VAR وجود دارد!

 

به گزارش رکنا، محمد رجائیان پس از بازی استقلال و آلومینیوم اراک گفت: به هواداران استقلال و خودمان تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود چون برنده واقعی این همه تماشاگری بودند که ورزشگاه را پر کردند.

وی ادامه داد: داور مسابقه تاثیرگذار بود. شاید من اگر جای این داور بودم، با توجه به جوّی که تماشاگران استقلال راه انداخته بودند، اشتباهات فاحش‌تری انجام می‌دادم. توپی که به گل استقلال بدل شد، اصلا کرنر نشده بود، فیلم‌ها را نگاه کنید. خود داور در ابتدا اوت گرفت و سپس نظرش را عوض کرد. داورها با هم ارتباط رادیویی هم نداشتند و کمک داور هم اشاره‌ای به او نکرد. استقلال و پرسپولیس اگر می‌خواهند واقعا در آسیا موفق باشند، باید تیم‌های قوی‌تر داشته باشند. تماشاگران خونگرمی دارند و کمکشان می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: تیم ما نشان داد که چقدر خوب است. تیم ما تا دقایق پایانی روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد کرد. به نظرم موقعیت‌های ما از استقلال بیشتر بود. بازیکنان ما یک مقداری دقت می‌کردند و در نگه داشتن توپ موفق‌تر بودند، نتیجه ما بهتر می‌شد.

وی ادامه داد: به نظرم این داستان و رویه اگر ادامه پیدا کنند، تیم‌های استقلال و پرسپولیس وقتی به بازی‌های آسیایی می‌روند و در آنجا VAR وجود دارد، آنجا دیگر نمی‌تواند از این حربه‌ها و سیستم‌های فشار استفاده کنند. داورها در آن مسابقات به این راحتی نمی‌گذرند.

رجائیان در خصوص شکایت از باشگاه پرسپولیس گفت: شکایت ما از باشگاه پرسپولیس آن شکلی نبود که دوستان مطرح کردند. سازمان لیگ آمده یک دستورالعمل ناظر ارسال کرده و اصلا نیازی به شکایت نیست. سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اگر واقعاً می‌خواهد قوانین را درست اجرا کند، آن چیزی که خودش صادر کرده است را باید برود، هر تیمی که تخلف کرده است را جریمه کند. این چه توجیهی است که من باید شکایت کنم، اگر تخلف کرده، خود سازمان لیگ باید برود یقه آن تیم را بگیرد. وقتی یک دستورالعملی صادر می‌شود، هر کس یا هر تیمی آن را اجرا نکند، سیستم باید جلوی آن را بگیرد و با آن برخورد کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص غزه گفت: یک جایی انسان از حس انسان دوستانه و سختی آن حوادثی که اتفاق می‌افتد، مجبور است آن صحنه‌ها را نگاه نکند. واقعاً مظلوم کشی و کودک کشی در سراسر دنیا محکوم است. آن جانیانی که سال‌های سال در آنجا به مردم زور می‌گویند، باید توسط مجامع بین المللی، مجامع ورزشی مطرح شود تا در واقع حق و حقوق آن مردم به آنها بازگردد.

منبع: فارس

کدخبر: 940655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟