اعتراف جالب رونالدو/ توپ طلا حق مسی است!

به گزارش رکنا، قهرمانی مسی در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی آرژانتین باعث شد که بسیاری از ماه‌ها قبل او را برنده جایزه توپ طلای امسال بدانند.

این ستاره آرژانتینی در فهرست نهایی این جایزه حضور دارد و در کنار ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در بین سه نامزد اصلی قرار گرفته است. این در حالی است که هر یک از این دو بازیکن هم طرفدارانی دارند که معتقد هستند جایزه باید به آنها تعلق بگیرد.

با این حال، رونالدو ی برزیلی که پیش از این هم پیراهن بارسلونا و هم رئال مادرید را به تن داشته و در تیم ملی برزیل رقیب اصلی آرژانتین و مسی بوده است، باور دارد که این جایزه باید به این بازیکن اهدا شود.

این اسطوره فوتبال برزیل در این باره گفت: «جایزه توپ طلای امسال بدون هیچ شکی باید به لیونل مسی برسد. کاری که مسی در جام جهانی انجام داد خارق العاده بود. او من را به یاد کارهایی که پله و مارادونا انجام می‌دادند انداخت.»

هواداران هالند معقتد هستند که این بازیکن باید به واسطه کمک به منچسترسیتی در کسب سه‌گانه رویایی لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برنده این جایزه شود و امباپه هم به خاطر صعود دوباره به فینال جام جهانی و هت تریک در این بازی هوادارانی دارد اما چند منبع نزدیک به مسی تایید کردند که توپ طلا به او اهدا شده است.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 940106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟