دو برنز و یک نقره در روز نهم / خبری از طلا نیست

به گزارش رکنا، در روز پایانی پیکارهای کوراش، ملیکا امیدوند نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم انجمن کوراش فدراسیون ووشو پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم به مصاف “توکاس” از هند رفت و‌ ضمن برتری مقابل این حریف به مرحله نیمه‌نهایی رسید.

ملی‌پوش کوراش کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف “یو لیو” از چین رفت و در حالی که نماینده کشور میزبان از حمایت گسترده تماشاگران بهره می‌گرفت، در رقابتی نزدیک بازی را واگذار کرد و صاحب مدال برنز شد.

زهرا باقری دیگر نماینده این وزن کشورمان است.

کوراش

در ادامه رقابت‌های فینال آب‌های آرام بازی‌های آسیایی هانگژو امروز عادل مجللی و کیا اسکندانی در آخرین رقابت نمایندگان کشورمان در روز نخست فینال‌های مسابقات آبهای آرام بازی‌های آسیایی در کانوی دونفره 500 متر مردان به مصاف رقبا رفتند.

مجللی و اسکندانی در مصاف با حریفانی از اندونزی، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، کره، ویتنام و هند با زمان 1:57.882 دقیقه سوم شدند و مدال برنز رقابت‌ها را به دست آوردند. در این ماده قایقرانان قزاقستان و ژاپن اول و دوم شدند.

این مسابقات فردا با برگزاری 6 رقابت فینال دیگر در هانگژو ادامه پیدا می‌کند.

کانوی

 پیمان قویدل و سپهرساعتچی در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی  از تایلند، ازبکستان، قزاقستان، چین، کره، قرقزستان ، سنگاپور و عراق به آب زدند.

ساعتچی و قویدل در این رقابت و با زمان 1:39.291 دقیقه صاحب مدال برنز شدند و نخستین مدال ایران آب‌های آرام ایران در کایاک دونفره مردان را در کارنامه خود ثبت کردند.

در این رقابت نمایندگان چین و کره مدال‌های طلا و نقره را به دست آوردند.

تیم ایران با هدایت پدرو سنا به عنوان سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان و ۱۶ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان، کایاک و کانو در این دوره از بازی‌ها حاضر است.

کدخبر: 933498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟