زیبایی خیره کننده خانم بازیگر فیلم سرنوشت در واقعیت+عکس و بیوگرافی حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی ، متولد تهران، حدیثه (زاده‎ی ۵ آذر ۱۳۶۳، تهران) و فارغ‌التحصیل رشته‎ی مامایی ‎است. وی یک دوره آموزش‌ بازیگری را در کلاس‌های آزاد بازیگری گذراند و پس از آن قدم به عرصه‎ی بازیگری گذاشت.حدیثه تهرانی تنها یک خواهر بزرگتر به نام هانیه دارد که دکترای ژنتیک را اخذ کرده و در آلمان زندگی می‌کند.

حدیثه تهرانی

خانواده

اوایل، پدر و مادر حدیثه مخالف حضور او در عرصهٔ هنر و بازیگری بودند. به همین دلیل، حدیثه رشتهٔ مامایی را برای تحصیل انتخاب کرد. او از کودکی علاقهٔ زیادی به بازیگری داشته است، اما در ابتدا خانوادهٔ او فکر می‌کردند که او این حرفه را به دلیل زرق و برق آن دوست دارد.

حدیثه تهرانی به عنوان یک بازیگر، بیشتر در نقش‌های دختران آرام و معصوم در سریال‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شده است. او معتقد است که میمیک صورتش بیشتر به این‌گونه نقش‌ها می‌خورد، اما دوست دارد که کاراکترهای متفاوت‌تر را هم تجربه کند. او فعالیت خود را ابتدا در تلویزیون آغاز کرده و بعدها به سمت سینما و تئاتر رفته است.تهرانی در دنیای بازیگری، کمتر خود را درگیر حواشی می‌کند و تمرکزش روی فعالیت هنری است.

حدیثه تهرانی

فعالیت هنری

این هنرمند، در فیلم سینمایی «شکلات داغ» (۱۳۸۸) و «آقای هنرپیشه» (۱۳۹۱) و مجموعه‌هایی چون «به کجا چنین شتابان» (۱۳۸۸)،  «آسمان همیشه ابری نیست» (۱۳۸۹)، «خوش‌نشین‌ها» (۱۳۸۹)، «برابر با اصل» (۱۳۹۳)، «معراجی‌ها» (۱۳۹۳) و «خانم و آقای سنگی» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

حدیثه تهرانی

همسر حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی چندین سال است با کیان مقدم (موزیسین) ازدواج کرده و متاهل می باشد، کیان مقدم متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۶ در تهران، آهنگساز و خواننده سیک راک است.

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی

کدخبر: 1000285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟