تصادف هولناک مهاجم منچستریونایتد +عکس

به گزارش رکنا، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.

پس از پایان این بازی و در حالی که رشفورد سوار بر ماشین رولز رویس 900 هزار یورویی‌اش قصد بازگشت به خانه را داشت، به شدت با سکوهای تعبیه شده در کنار خیابان تصادف کرد تا آسیب جدی به ماشینش وارد شده باشد.

خوشبختانه این بازیکن در این حادثه هیچ آسیبی ندید و توانست بدون مصدومیت و جراحت جدی از ماشین خارج شود اما روزنامه سان خبر داده که شدت این تصادف و شوک ناشی از آن به حدی بود که او به شدت می‌لرزید.

رشفورد

پلیس بلافاصله در این صحنه حضور پیدا کرد تا شرایط را بررسی کند و بعضی از رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که ممکن است علت این اتفاق سرعت بالای این مهاجم انگلیسی پس از خروج از مجموعه تمرینی یونایتد برای رفتن به خانه باشد.

شدت این تصادف باعث شده که آسیب جدی به بدنه سمت چپ ماشین رشفورد وارد شود و قسمتی از آن به صورت کامل از بدنه اصلی ماشین جدا شده است.

برونو فرناندز که او هم در حال بازگشت به خانه از همان مسیر بود، یکی از اولین کسانی بود که با این صحنه مواجه شد و بلافاصله به کمک هم تیمی‌اش رفت تا در این شرایط کنار او باشد.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 931190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟