اشتباه کردم رونالدو را برگرداندم!/ اعتراف بزرگ و صریح!

به گزارش رکنا، رونالدو پس از 12 سال بار دیگر در سال 2021 و زمانی که هدایت منچستریونایتد برعهده سولسشر بود به این باشگاه برگشت.

با وجود هیجان و خوشحالی این بازیکن، مربیان و هواداران شیاطین سرخ، بازگشت او به اولدترافورد آن طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و او نتوانست درخششی که پیش از این با پیراهن این تیم داشت را بار دیگر تکرار کند.

سولسشر در گفتگو با اتلتیک درباره این اتفاق اظهار داشت: «این تصمیمی بود که رد کردنش بسیار دشوار به نظر می‌رسد و من حس کردم که باید آن را عملی کنیم اما در نهایت همه چیز اشتباه پیش رفت. وقتی او به این تیم برگشت همه چیز عالی به نظر می‌رسید و هواداران در آن بازی برابر نیوکسل در اولدترافورد خیلی خوشحال بودند. او هنوز هم یکی از بهترین گلزنان دنیا بود.

وقتی به آن دیدارها فکر می‌کنم متوجه می‌شوم که چه بازه تعیین کننده‌ای بود: بازی برابر منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام و لسترسیتی در خارج از خانه. سپس چلسی و آرسنال و مسابقات لیگ قهرمانان. همه چیز برخلاف میل ما پیش رفت.

شرایط سخت از بازی برابر استون ویلا در خانه و از دست رفتن پنالتی شروع شد. وقتی تیمی دارید، همه باید در مسیری مشخص پیش بروند. وقتی شرایط درست نیست، کاملا می‌توانید ببینید که بعضی از بازیکنان خودشان را بزرگتر می‌دانند. ما تاتنهام را شکست دادیم اما پس از آن در دو بازی شکست خوردیم.

این مربی نروژی همچنین درباره بازیکنانی که در زمان حضورش در یونایتد موفق به جذب آنها نشد صحبت کرده است. اولین نفر ارلینگ هالند است که همان زمان هم زمزمه علاقه او به این بازیکن به گوش رسیده بود.

بازیکن دیگر دکلان رایس است و نام جذابی هم در این فهرست به چشم می‌خورد. سولسشر درباره او گفت: «کسی آن زمان هزینه‌ای که در این تابستان برای این بازیکن شد را نداشت. ما در مورد مویسس کایسدو هم صحبت کردیم. اما احساس کردیم در آن زمان به بازیکنان آماده نیاز داریم. ما به شدت بلینگام را هم می‌خواستیم، اما او دورتموند را انتخاب کرد و این احتمالا معقولانه بود.»

سرمربی سابق منچستریونایتد با بررسی یکی از اهداف شماره یک این باشگاه در پنجره گذشته ادامه داد: «من رویای جذب کین را داشتم و باورم این بود که او می‌خواهد بیاید، اما باشگاه با محدودیت‌های مالی ناشی از کووید مواجه شد و بودجه‌ای نداشت.»

میل اسپورت روز سه‌شنبه گزارش داده بود که مهاجم جدید بایرن مونیخ واقعا می‌خواست به منچستر یونایتد ملحق شود و آماده بود تا ۱۲ ماه پایانی قرارداد خود با تاتنهام را بگذراند تا بعنوان بازیکن آزاد به یونایتد برود. در نهایت اما منچستر یونایتد راسموس هویلوند را با مبلغ ۸۵ میلیون یورو به خدمت گرفت و کاپیتان انگلیس با قراردادی نزدیک به ۱۱۵ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

اریک تن هاخ در بازی چهارشنبه (امشب) مقابل بایرن مونیخ این شانس را خواهد داشت که از نزدیک ببیند چه بازیکنی را از دست داده است.

منبع: ورزش سه

کدخبر: 930343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟