استقلال همنام خوزستانی را دست خالی بدرقه کرد/ هزارمین گل استقلال در لیگ برتر به نام مهرداد محمدی + فیلم

به گزارش رکنا، تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰امروز از سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را امیرسامان سلطانی با کمک‌های علیرضا مرادی و محمد صالح عرب‌آبادی بر عهده داشتند.

استقلال در شرایطی میزبان استقلال خوزستان بود که هفته گذشته در اصفهان و در یک بازی جنجالی و پرتنش به سپاهان باخت. آبی‌پوشان تهرانی که از سه بازی گذشته خود ۶ امتیاز به دست آورده‌ بودند، هدفی جز پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی نداشتند و به خواسته شان هم رسیدند.

در سمت مقابل استقلال خوزستان با ۲ تساوی و یک شکست به تهران آمده بود و بازیکنان این تیم با دست خالی ورزشگاه آزادی ار ترک کردند.

دقایق حساس

دقیقه ۸: اشتباه مدافعان استقلال فرصت خوبی را برای استقلال خوزستان به وجود آورد. جواد آقایی پور با حرکت فردی خود ابوالفضل جلالی و محمدحسین مرادمند را جا گذاشت و در حالی که موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت کم دقتی کرد تا ضربه بغل پای او به خارج برود.

دقیقه ۱۴: ارسال آقایی‌پور چیزی نمانده بود مستقیم وارد دروازه شود اما حسینی و تیر دروازه به کمک هم مانع این مهم شدند.

دقیقه ۲۳: باز هم اشتباه مدافعان استقلال نزدیک بود کار دست این تیم بدهد. پاس شوشتری با تکل به موقع روزبه چشمی دفع شد تا رضا دهقانی با حسینی تک به تک نشود.

دقیقه ۲۸: شوت سنگین و روپای مهدی مهدی پور با واکنش فرزین گروسیان مهار شد تا این بازیکن از ثبت یک سوپر گل محروم شود.

دقیقه 50: ضربه سر مهرداد محمدی روی ارسال کوین یامگا از سمت راست زمین استقلال خوزستان، از بالای دروازه گروسیان گذشت.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی به سود میزبان اعلام شد. مهرداد محمدی با ضربه سر شیرجه‌ای روی ارسال مهدی‌پور موفق به ثبت اولین گلش با پیراهن آبی‌پوشان پایتخت شد.

دقیقه 53: در میان غلفت مدافعان استقلال، توپ پشت آنها به علیرضا خوش‌کفا رسید و ارسال این بازیکن با ضربه حسن شوشتری به شکل خطرناکی از عرض دروازه آبی‌پوشان پایتخت عبور کرد.

دقیقه 55: این بار ارسال مهدی‌پور از سمت چپ با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد اما این توپ در برخورد به بازیکن حریف به کرنر رفت.

دقیقه 58: روی حرکت تیمی زیبای بازیکنان استقلال خوزستان، پاس در عرض حسین ساکی به علیرضا کاظمی رسید اما سیدحسین حسینی با یک واکنش تماشایی در مقابل دروازه، ضربه بازیکن تازه وارد حریف را دفع کرد.

دقیقه 67: نفوذ جعفر سلمانی از سمت چپ و شوت سرکش او به تیر دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد.

دقیقه 87: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه برای استقلال خوزستان که در نهایت این توپ نتیجه‌ای برای آنها به همراه نداشت.

هزارمین گل

گل مهرداد محمدی در دقیقه ۵۱، هزارمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر فوتبال بود. نخستین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر را علی موسوی به نام خود ثبت کرد.

ترکیب ابتدایی استقلال:

حسینی، صالح حردانی، محمدمرادمند، ابوالفضل جلالی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، محمدی، یامگا و آرمان رمضانی

ترکیب ابتدایی استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری، علیرضا خوشکفا

کدخبر: 923747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟