مذاکره استقلال با تورس اسپانیایی و عمرو ورده مصری/ رزومه خوب و آمار قابل توجه وینگر مصری + عکس

به گزارش رکنا، در 24 ساعت گذشته خبرهای امیدوارکننده ای برای هواداران استقلال منتشر شده است. استقلالی‌ها در اطلاعیه خود در زمینه جذب بازیکن خارجی توضیح دادند: «به درخواست جواد نکونام و به منظور تقویت تیم، باشگاه استقلال پرونده جذب دو بازیکن خارجی را باز کرد. قرار است این دو بازیکن به زودی برای مذاکره نهایی و شرکت در تست پزشکی به ایران بیایند. دو بازیکنی که جواد نکونام خواهان آن‌هاست، در خط حمله، پشت مهاجم و وینگر بازی می‌کنند.»

روبرتو تورس

آبی‌ها در شرایطی نام گزینه‌های موردنظر نکونام را اعلام نکرده‌اند که برخی منابع مدعی هستند اولویت‌های سرمربی استقلال، جذب روبرتو تورس هافبک اسپانیایی سابق اوساسونا در کنار گوستاوو بلانکو لسچوک، مهاجم آرژانتینی فصل گذشته ایبار اسپانیا است. با توجه به اطلاعیه باشگاه استقلال به نظر می‌رسد که مذاکرات با آن‌ها مثبت بوده و احتمالاً این دو چهره سرشناس به‌زودی وارد تهران شده و قراردادشان را با استقلال نهایی خواهند کرد.

از سویی در کنار نام روبرتو تورس اسپانیایی، یک نام جذاب دیگر هم مطرح شده؛ عمرو ورده مصری. البته گفته می شود نکونام روی جذب تورس تأکید ویژه‌ای دارد. تورس بازیکنی که توسط خود نکو از اوساسونا به فولاد آورده شد و یکی از بازیکنان خوب و موثر این تیم در فصل گذشته بود. بازیکنی که می‌تواند در استقلال، به بخش تهاجمی تیم کمک زیادی کند.

عمرو ورده

در این بین عمرو ورده ، وینگر ۲۹ ساله مصری هم مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته و مدیران استقلال به دنبال امضای قرارداد با او هستند. ورده در حال حاضر عضو تیم راجا کازابلانکا مراکش است و سابقه حضور در تیم‌هایی چون آپولون لیماسول قبرس، آنورتوسیس، پائوک، وولوس، لاریسا، آترومیتوس و پانتولیکوس یونان را در کارنامه دارد. او ۳۰ بازی هم برای تیم ملی مصر انجام داده است.

آمار عمرو ورده در لیگ‌هایی که سابقه عضویت داشته، قابل توجه است؛ 274 بازی و 55 گل و 44 پاس گل

عمرو ورده

کدخبر: 921865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟