ام‌باپه باعث خشم انریکه شد

به گزارش رکنا،  لوپاریزین در گزارش خود نوشت پاری‌سن‌ژرمن با هدایت لوئیس انریکه در فصل جاری لیگ فرانسه ناامید کننده ظاهر شده است.

تیم متمول و پرستاره پاریسی برای دومین هفته پیاپی در لوشامپیونه متوقف شد. پاری‌سن‌ژرمن که برای جدال با تولوز به خانه این تیم رفته بود با تساوی یک بر یک متوقف شد.

ام باپه در این بازی نیمکت نشین بود. او در دقیقه ۵۱ به میدان رفت و در دقیقه ۶۳ توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند.

سوال خبرنگار کانال پلاس فرانسه از انریکه درباره دلیل نیمکت نشین کردن ام‌باپه باعث عصبانیت این سرمربی اسپانیایی شد. او با لحنی تند در پاسخ به این سوال گفت:من سرمربی تیم هستم و  تصمیم می‌گیرم. کسی که ترکیب را انتخاب می‌کند من هستم. شما می‌توانید درباره این موضوع صحبت کنید اما من نیازی به توضیح دادن ندارم. البته باید بگویم که ام‌باپه بازیکنی در سطح کلاس جهانی است و بعد از حضور در میدان توانست تاثیرگذار ظاهر شود. شما به دنبال جنجال‌سازی هستید اما این روش من نیست. من با مشورت دستیاران خود بهترین ترکیب را انتخاب می‌کنم.

او درباره عثمان دمبله هم گفت: دمبله بازیکن بسیار باکیفیتی است و می‌تواند توازن هر خط دفاعی را به هم زند. او رفته رفته بهتر خواهد شد و در بازی امشب هم خوب ظاهر شد.

لوئیس انریکه اعتراف کرد که سطح کیفی تیمش در دیدار برابر تولوز خجالت‌آور بود.

او گفت: پیروزی در چنگ ما بود اما به راحتی از دست دادیم. در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه دوم به استثنای گلی که زدیم خجالت‌آور ظاهر شدیم. هدف من این نیست که در هر بازی پیروزی‌های پر گلی را به دست آوریم بلکه هدف این است که کنترل بازی را کاملا در اختیار داشته باشیم. اگر می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم چنین نمایشی به درد نمی‌خورد.

منبع: ایسنا

 

کدخبر: 920965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟