واکنش ژاوی به جذب نیمار و جدایی آنسو فاتی

به گزارش رکنا، الموندو نوشت بارسلونا در جام خوان گمپر به مصاف تاتنهام رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد.

ژاوی بعد از قهرمانی تیمش در این رقابت گفت: در نیمه نخست بسیار بد ظاهر شدیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. خوشحالیم که قهرمان شدیم. به نظرم مثل دیدار برابر رئال مادرید و میلان خوب و آماده ظاهر نشدیم.

او ادامه داد: یک فصل سخت و غیر عادی پیش رو داریم. ما بعد از مدتها مجبور هستیم که نوکمپ را ترک کنیم و در ورزشگاه دیگری به میدان رویم. از هواداران می خواهیم که حمایت خود را از تیم ادامه دهند تا در ورزشگاه «المپیک کمپانی لوئیس» واقع در منطقه مونتژوئیک احساس غربت نکنیم.

ژاوی درباره احتمال بازگشت نیمار به آبی اناری ها در تابستان گفت: من نمی‌توانم درباره بازیکنانی که در دیگر تیم ها هستند صحبت کنم. نیمار بازیکن پاری‌سن ژرمن است و باید دید که تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فعلا که چیزی مشخص نیست.

سرمربی آبی اناری ها درباره جدایی آنسو فاتی و انتقال او به لیگ عربستان گفت: باید تا ۳۱ آگوست صبر کرد. فعلا که نمی‌توان چیزی را با قاطعیت گفت. فصل قبل هم شرایط اینگونه بود و در نهایت همه چیز آنگونه شد که دوست داشتیم. دوست ندارم درباره بازیکنان دیگر تیم ها صحبت کنم. فصل قبل چنین کاری را انجام دادم و از من خشمگین شدند. فعلا که در آرامش به کار خود ادامه می‌دهیم.

منبع: ایسنا

کدخبر: 917369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟