حادثه تلخ در آرسنال؛ او یک عمل جراحی کوچک انجام داد

به گزارش رکنا، آرسنال در آستانه فصل جدید با اتفاق بدی روبرو شد و گابریل ژسوس تحت عمل جراحی قرار گرفت. این بازیکن برزیلی ۴۵ میلیون پوندی که در طول تمرینات پیش‌فصل از درد مداوم در مفصل شکایت می‌کرد، زانوی راست خود را عمل کرد. او قطعاً دیدار یکشنبه با منچسترسیتی و بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست در ۹ روز آینده را از دست خواهد داد.

اما میکل آرتتا ، سرمربی تیم، نگران است که ژسوس مدت طولانی‌تری از میادین دور باشد، زیرا او به دلیل مصدومیت اصلی در جام جهانی سال گذشته سه ماه قادر به بازی کردن نبود. آرتتا گفت: متاسفانه ژسوس امروز صبح یک عمل جراحی کوچک انجام داد و فکر می‌کنم برای چند هفته از بازی بیرون خواهد بود. او در چند هفته اخیر احساس ناراحتی می‌کرد و دچار مشکل شده بود. این ضربه بزرگی است زیرا ما او را به بهترین فرم خود بازگردانده بودیم، به خصوص نحوه بازی او در آخرین بازی ما مقابل بارسلونا. او در شرایط خوبی بود، اما اکنون او را از دست دادیم. این اتفاق مربوط به مصدومیت قبلی او می‌شود و باید آن را برطرف می‌کردیم. بهترین تصمیم این بود که هرچه زودتر عمل شود. متأسفانه ما گبی را نخواهیم داشت، اما گزینه‌های دیگری برای بازی با کیفیت‌های متفاوت داریم و خود را وفق خواهیم داد.

بوکایو ساکا همچنین تساوی ۱-۱ مقابل موناکو در جام امارات را از دست داد. آرتتا گفت: بوکایو خوب بود اما روی نیمکت احساس خوبی نداشت. فکر کردیم ناراحتی‌هایی دارد و نمی‌خواستیم از او استفاده کنیم

اولکساندر زینچنکو هم که به دلیل مصدومیت ساق پا در هیچ یک از پنج بازی پیش‌فصل آرسنال بازی نکرد، یکی دیگر از نگرانی‌های اصلی آرتتا است. این ملی‌پوش اوکراینی روز یکشنبه مقابل منچسترسیتی بازی نخواهد کرد اما آرتتا تاکید کرد: برگشتن او نزدیک است. فکر می‌کنم او تمرینات خود را با تیم آغاز می‌کند و امیدوارم خیلی زود او را برگردانیم.

غیبت ژسوس به این معنی است که ادی نکتیا احتمالاً در ومبلی خط حمله آرسنال را در روز یکشنبه رهبری خواهد کرد.

منبع:خبر ورزشی

کدخبر: 915662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟