یک اتفاق غیرعادی در بازی یونایتد و آرسنال/ ضربات پنالتی در پایان بازی دوستانه! + عکس

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، منچستریونایتد در دیداری دوستانه آرسنال را با گل‌های برونو فرناندز و جیدون سانچو 2-0 شکست داد. با این وجود همان طور که در جریان بازی هم روی اسکوربورد به هواداران اطلاع داده شده بود، بازی دو تیم بدون توجه به نتیجه، در پایان کار به ضربات پنالتی کشیده شد که شیاطین سرخ در این ضربات نیز 5-3 پیروز شدند.

کاسمیرو، دیوگو دالوت، ویکتور لیندلوف، مارکوس رشفورد و کریستین اریکسن هر 5 پنالتی یونایتد را گل کردند تا با توجه به از دست رفتن پنالتی فابیو ویرا برای آرسنال به دو شکل مختلف در یک بازی از سد حریف خود بگذرند.

o1ppkmtd

اما چرا چنین اتفاق غیرمعمولی را در این دیدار شاهد بودیم؟ دلیل آن ساده است! اریک تن هاخ و میکل آرتتا پیش از بازی توافق کرده بودند تا حداکثر استفاده را از این دیدار دوستانه انجام داده و بدون توجه به نتیجه آن، شاگردان خود را در ضربات پنالتی مقابل تماشاگران نیز محک بزنند؛ چرا که قطعا در طول فصل با چنین چالش های سختی مواجه خواهند شد.

در ضیافت پنالتی ها دروازه بانان دو تیم محک آنچنانی ندیدند چرا که هیچ کدام نتوانستند حتی یک ضربه را نیز دریافت کنند. تنها ضربه از دست رفته این دیدار مربوط به ویرا بود که او ضربه خود را به بیرون زد و تام هیتون، دروازه بان یونایتد نقشی در از دست رفتن آن نداشت.

کدخبر: 911893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟