لوکاکو دوباره دروغ گفت / در آستانه انتقال فوق‌جنجالی!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، روملو لوکاکو پیش از جدایی اژ چلسی در تابستان امسال، با یوونتوس به توافق شخصی رسیده است.

باشگاه ایتالیایی امیدوار است که لوکاکو را در یک معامله مبادله کند. آن‌ها دوشان ولاهوویچ را به چلسی پیشنهاد می‌دهند اما یوونتوس همچنین خواهان مبلغ 40 میلیون یورو به عنوان بخشی از این انتقال است.

بر اساس گزارش‌ها، چلسی همچنان منتظر تصمیم گیری نهایی برای انتقال است. باشگاه انگلیسی به دنبال حضور قرضی بوکایو به مدت یک فصل در اینترمیلان است.

دومین دوره لوکاکو در استمفوردبریج از زمانی که در سال 2021 به غرب لندن بازگشت تا حدودی فاجعه آمیز بود.

ترجیح لوکاکو ماندن در اینتر بود اما فینالیست‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا تمایلی به برآورده کردن قیمت درخواستی چلسی نداشتند.

این باعث شد تا یوونتوس برای جذب مهاجم ملی پوش بلژیکی وارد مذاکره شود. طبق گزارش‌ها لوکاکو با یووه روی قراردادی 3 ساله به توافق رسیده و اکنون رضایت باشگاه چلسی برای نهایی شدن این انتقال باقی مانده است.

لوکاکو بار دیگر به دلیل اظهارات عجیبش مورد توجه قرار دارد. او روز گذشته پس از پایان تمرین چلسی به هواداری که از او سوال کرده بود آیا قرار است به یوونتوس برود یا خیر، پاسخ داده بود که قصد چنین کاری را ندارد. لوکاکو که در مذاکره با اینتر ناگهان به سمت یوونتوس رفت، بار دیگر دروغ گفته و خلاف گفته‌هایش عمل می‌کند.

کدخبر: 915558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟