بانوی پیر در کانون بحران/ هواداران ناراضی و آشوب در تمرین یووه!

به گزارش رکنا، هواداران یوونتوس با حضور در محل تمرین این تیم مواضع خود را به طور کاملا روشن در مورد اتفاقات اخیر بیان کردند. خرید احتمالی روملو لوکاکو ، جدایی کوادرادو و قرار گرفتن لئوناردو بونوچی در لیست مازاد، سوژه‌ اصلی شعارهای امروز آنها بود.

بازیکنان یووه امروز برای حضور در مرکز پزشکی از مقابل تعداد زیادی از هواداران خود عبور کردند که به نظر می‌رسد خیلی از شرایط فعلی راضی نیستند.

موضع آن‌ها در مورد خرید احتمالی لوکاکو قابل توجه بود. در حالی که یووه با ارائه پیشنهادی غیرمنتظره در آستانه ربودن این بازیکن از چنگ اینتر است، هواداران این تیم امروز شعار دادند: ما لوکاکو را نمی‌خواهیم...لوکاکو به اینجا نیا...

هوادارن یوونتوس

واکنش هواداران به جدایی کوادرادو اما متفاوت بود. گروهی از باشگاه بابت این که قرارداد این بازیکن را تمدید نکرد شاکی بودند و گروهی نیز ستاره کلمبایی را با شعارهای نه چندان محترمانه بدرقه کردند.

یکی از چهره‌های ویژه ای که در مرکز پزشکی یووه حضور یافت، لئوناردو بونوچی بود. کاپیتان باتجربه بیانکونری که مکس آلگری او را از تیم سال آینده کنار گذاشته هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است. او با تشویق قابل توجه هواداران مواجه شد که معتقد بودند کاپیتان تیم‌شان مستحق رفتار بهتری بود.

هوادارن یوونتوس

کدخبر: 910090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟