روایتی از واکنش عجیب یک مسئول رده بالای آبادان/ پاسخ منفی به میثاقی برای کمک به خانواده عجمی پور + فیلم

به گزارش رکنا ، محمدرضا عجمی‌پور بازیکن جوان صنعت نفت که با نظر عبدالله ویسی به تیم بزرگسالان اضافه شده بود، چند روز پیش در سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد. در این شرایط محمدحسین میثاقی در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر تلاش کرد با خانواده محمدرضا عجمی‌پور فوتبالیست جوان نفت آبادان که از او به عنوان یک استعداد و بازیکن آینده‌دار نام برده می‌شد، همدردی کند و البته مسبب کمک به خانواده او شود.

در این بین مجری برنامه فوتبال برتر روایتی تامل برانگیز و ناراحت کننده هم داشت. میثاقی از درخواست خود از یکی از مسئولان رده‌بالای آبادان برای کمک به خانواده عجمی‌پور و بی‌تفاوتی عجیب آن مقام مسئول پرده برداشت!

عجمی پور

محمد حسین میثاقی گفت:

«در پرواز به سمت آبادان بودیم، از پشت سر ما یک دوست عزیزی به فردی که کنارمان بود اشاره کرد و به ما گفت که ایشان یک مسئولی در صنعت نفت هستند. حالا من اسمش را نمی‌گویم که خیلی تابلو نشود، سمت ایشان در شرکت پخش و پالایش صنعت نفت بود. گفتم اتفاقا خیلی خوب است و من با او کار دارم، چون دوشنبه شب برای خانواده محمدرضا روی صحبتم با ایشان است. همین الان داخل پرواز با ایشان صحبت بکنم. چرخیدم و گفتم آقا شما مسئولیت دارید و مسئولیت تان هم خیلی درست و حسابی و تصمیم‌ساز است. گفتم ماجرا این است و این پسر (عجمی‌پور) قرار بوده دست خانواده را بگیرد و این ماجرا پیش آمده است. پدرش بنایی می‌کرده و یک حادثه برایش پیش آمده و خانه‌شان هم در محله رمیله در دراطراف آبادان هم رفتیم. حس کردم چه شانسی آوردم که ایشان را دیده‌ام و الان کمکی می‌کنند و ردیف می‌شود و لازم نیست رفقای فوتبالی‌ام وارد شوند. یک جوری من را همان لحظه اول به طاق زد که من ماندم! گفتم آقا خانه‌شان با این عدد اوکی می‌شود، کمک بهزیستی دارند و شما هم عددی را در نظر بگیرید که تا آخر عمرشان پدر و مادر او چون پسر را از دست دادند، کمکی از طرف مجموعه شما داشته باشند. به من گفت آقا نمی‌شود، آن خانه را اگر بخواهیم تعمیر کنیم،‌یک میلیارد هزینه‌اش است! همین طوری گفت. گفتم: یک میلیارد؟ شما بودجه مسئولیت‌های اجتماعی دارید به ارزش N میلیارد تومان، خود باشگاه را می‌دانید چقدر هزینه دارد. کلا چقدر هزینه‌های مختلف دارید... یک میلیارد برای این خانواده... نمی‌شود؟ گفتم دست شما درد نکند، برگشتم و تا آخر پرواز به این فکر می‌کردم که کاش نچرخیده بودم و کاش نمی‌گفت.»

گفتنی است بعد از روایت این ماجرا بسیاری از اهالی فوتبال با پیام‌ به محمدحسین میثاقی شماره حساب خانواده عجمی‌پور را گرفتند و مبالغی را به حساب آنها بابت کمک واریز کردند.

کدخبر: 915055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟