واکنش ژاوی بعد از شکست در الکلاسیکو

بارسلونا در فصل جاری عملکرد خوبی ندارد. بارسلونا ناچار شد کومان را برکنار کند. بارسلونا بعد از کمان با ژاوی ستاره سابق خود قرارداد امضا کرد. شب گذشته بارسلونا در نیمه نهایی سوپر کاپ به مصاف رئال رفت.

به گزارش رکنا ورزشی،  بارسلونا در اولین ال کلاسیکوی ژاوی به عنوان مربی بازنده شد. نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در ریاض عربستان را رئال 3بر 2 پیروز شد و به فینال رفت. بارسا بر خلاف انتظار، رقابت پایاپایی داشت و کار را به 120 دقیقه کشاند.

ژاوی مربی بارسا در پایان بازی گفت:« باختیم و غمگینم. در 20 دقیقه اول فکر می کنم تحت تاثیر شکست های اخیر برابر رئال قرار داشتیم و خوب بازی نکردیم ولی هر چه بازی جلوتر رفت بهتر و بهتر شدیم. در پایان بازی همه چیز در دست ما بود و فقط نتوانستیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. فکر می کنم در مسیر درستی قرار داریم و به خوبی توانسته ایم روحیه بازیکنان را ریکاوری کنیم. با سوپرکاپ وداع کردیم ولی فکر می کنم ذهن بازیکنان از ناکامی های گذشته رها شده و از این پس باید منتظر بارسلونای متفاوتی باشیم.»

سرمربی بارسلونا گفت: « معتقدم می توانستیم امشب فینالیست شویم چرا که نمایش خیلی خوبی داشتیم. بازی ریتمیک با موقعیت ها و گل های زیاد بود. از ان دست بازی هایی که در لالیگا کم داریم. حالا باید همه تمرکزمان روی لالیگا باشد.»

 

کدخبر: 761766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟