احتمال تغییر در کادرفنی تیم ملی والیبال/ عملکرد تیم در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ قابل دفاع نیست

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، محمدرضا داورزنی در مورد شرایط تیم ملی والیبال اظهار داشت: امسال، سخت‌ترین سال حضورمان را در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها تجربه کردیم. حضور در اروپا و آمریکا، چالش بزرگی برای ما بود که شاهد رفتار غیرمسئولانه و غیرمتعهدانه اروپا و آمریکا بودیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: با ما برخورد سیاسی شد و شرایط غیرمنصفانه‌ای در هفته‌های دوم و سوم لیگ ملت‌ها داشتیم. ما در فاصله 2 روز تا سفر به آمریکا، نمی‌دانستیم کدام بازیکن ما ویزا خواهد گرفت. به ما نمی‌گفتند که ویزا نمی‌دهند بلکه می‌گفتند در حال طی کردن پروسه صدور ویزا هستیم.

داورزنی گفت: کشور میزبان، متعهد و موظف است به تیم‌های میهمان ویزا بدهد و یا دلیل عدم صدور ویزا را اعلام کند. شرایط تیم ایران برای حضور در آمریکا اصلا عادلانه نبود. جالب اینکه شب گذشته، کمیته‌بین‌المللی المپیک برای ما ایمیلی فرستاده و اعلام کرده در حال بررسی دلایل عدم صدور ویزای آمریکا هستیم. این کار به درد چه کسی می‌خورد؟!

او تصریح کرد: مشکل ما با فدراسیون والیبال آمریکا نیست چون میزبان لیگ ملت‌ها، فدراسیون جهانی است. اگر ما فقط با آمریکا بازی داشتیم با این شرایط، قطعاً به آمریکا نمی‌رفتیم. آمریکا باید متعهدانه و مسئولانه عمل کند ولی متاسفانه پایبند هیچ تعهدی نیست.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: دنبال بهانه برای توجیه شکست‌ها نیستیم. شما بازی ایران با کوبا و آرژانتین را دیدید. شرایط تیم ایران با تعداد زیادی غایب و مصدوم، عادلانه نبود.

داورزنی در مورد کادر فنی تیم ملی پس از عملکرد تیم در لیگ ملت های والیبال 2023 گفت: کادر فنی قطعا نیاز به تقویت دارد و مورد بازنگری قرار می‌گیرد. عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌ها قابل دفاع نیست و باید نقاط ضعف را برطرف کنیم.

کدخبر: 908063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟