کاهش درآمدهای تابستانی یوونتوس و بارسلونا به خاطر یک خواننده!

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، دیدار دوستانه تیم‌‌های فوتبال بارسلونا و یوونتوس که قرار بود بامداد روز گذشته در شهر سانتاکلارای آمریکا برگزار شود، درست ساعاتی قبل از شروع به دلیل ابتلای بازیکنان تیم اسپانیایی به یک بیماری ویروسی که دستگاه گوارش آنها را درگیر کرده بود، لغو شد.

برگزاری این بازی می‌توانست برای هر کدام از دو باشگاه آورده‌ای دو میلیون یورویی داشته باشد، اما لغو آن این درآمد را آنها سلب کرد.

طبق گزارش سایت توتومرکاتووب و یوونتوس نیوز24 ایتالیا، باشگاه بارسلونا بلافاصله پس از اعلام لغو بازی، با مسئولان مربوطه جهت تغییر زمان این بازی رایزنی کرده تا هیچ یک از دو تیم متضرر نشوند. پیشنهاد بارسایی‌ها برگزاری بازی در روزهای نخست هفته آینده بوده است، اما گویا به آنها گفته شده که امکان برگزاری بازی در تاریخ‌های یادشده وجود ندارد، چرا که استادیوم لیوایس برای برگزاری کنسرت تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی در روزهای 28 و 29 جولای رزرو شده است.

به این ترتیب برگزاری بازی دوستانه میان بارسلونا و یوونتوس به کلی منتفی شده است و دو تیم خودشان را برای بازی‌های بعدی‌شان برابر رئال مادرید و میلان آماده می‌کنند.

کدخبر: 912162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟